تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ فرقشان در چیست ؟

ممکن است که این سؤال برای شما نیز پیش بیاید که چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ برای دریافت پاسخ این سؤال در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا درباره آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در این باره باید گفت که به طور کلی چکش‌های کوبیت اچ اس به منظور خرد کردن سنگ‌ها به کار می‌روند. جایگاه چکش‌ها در داخل دستگاه‌های سنگ شکن می‌باشد و حرکت آن‌ها به صورت چرخشی و یا دورانی است.

لوازم سنگ شکن و کارکرد آن‌ها بدین گونه می‌باشد که به سنگ‌های ورودی ضربه وارد می‌کنند و در عین حال سنگ‌ها را به سوی دیوار داخلی دستگاه پرتاب می‌کنند.

ویژگی چکش کوبیت اچ اس ۷

برای درک بهتر این سؤال که چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ بهتر است اول با ویژگی‌های آن‌ها شوید سپس درباره تفاوت آن‌ها بحث خواهیم کرد. در حالت کلی در سنگ شکن کوبیت اچ اس ۷ چهار عدد چکش در چهار ردیف وجود دارد. چکش‌های مربوطه سنگ‌ها را به سمت جدار داخلی دستگاه پرتاب می‌نمایند تا خرد شوند.

7 hs چکش کوبیت

چکش‌های این مدل را می‌توان در انواع جنس‌هایی از قبیل: آلیاژهای منگنزی، منگنزی مولیبدن دار، های کروم و چدن نایهارد تهیه نمود. این چکش‌ها از منظر ضد سایشی درجه بندی می‌گردند. از طرفی استهلاک چکش کوبیت اچ اس ۷ پایین می‌باشد. همچنین دستگاه سنگ شکن کوبیت اچ اس ۷ این قابلیت را دارد که از سه ناحیه، بار خروجی را تنظیم و سایز بندی نماید.

ویژگی چکش کوبیت اچ اس ۱۰

در نقطه مقابل با چکش کوبیت اچ اس ۱۰ مواجه هستیم که جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت یک دستگاه سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰ محسوب می‌شود. از این دستگاه نیز مانند نمونه قبلی برای خرد کردن سنگ‌ها استفاده می‌کنند. این مورد نیز مانند چکش‌های کوبیت اچ اس ۷ با گذشت زمان دچار استهلاک می‌شوند. از این رو آن‌ها را پس از آن که مستهلک شدند، باید تعویض نمود. روند مستهلک شدن‌ آن‌ها طبیعی است چرا که آن‌ها به طور مداوم در حال برخورد با سنگ‌ها هستند.

hs10 چکش کوبیت

در عوض هنگامی که آن‌ها را عوض کردید کارایی دستگاه به حالت اولیه خود برمی‌گردد و مانند قبل پروسه تولید ماسه با سرعت انجام می‌شود اما با این وجود استهلاک آن‌ها پایین می‌باشد. از طرفی از مواد ضد فرسایشی برای تولید آن‌ها استفاده شده است و سنگ‌ها را به صورت مکعبی خرد می‌کنند.

تفاوت چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰

در بخش فوق درباره هر کدام از چکش‌های کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ مواردی را برای شما ذکر کردیم. حال نوبت این است که به سؤال چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ پاسخ دهیم. در مقایسه این دو محصول باید به مواردی اشاره کرد تا به تفاوت‌های آن‌ها پی ببریم، در این خصوص به گزینه‌های زیر توجه نمائید:

• به طور میانگین میزان تولید چکش‌های کوبیت اچ اس ۷ در یک ساعت بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن می‌باشد. این مورد برای چکش‌های کوبیت اچ اس ۱۰ بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ تن است.

چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

• درباره ابعاد سنگ‌های ورودی و خروجی باید گفت که در مدل کوبیت اچ اس ۱۰ ابعاد ورودی بین ۰ تا ۲۰۰ میلی متر می‌باشد و ابعاد خروجی بین ۰ تا ۱۴ میلی متر است. در طرف دیگر ابعاد ورودی چکش کوبیت اچ اس ۷ بین ۰ تا ۱۵۰ میلی متر می‌باشد. ابعاد خروجی مدل کوبیت اچ اس ۷ نیز بین ۰ تا ۱۲ میلی متر است.

• با توجه به میزان بار ورودی و خروجی هر کدام از آن‌ها، قیمت این محصولات نیز متفاوت می‌باشد. با یک نگاه اجمالی نیز می‌توان به تفاوت بار ورودی و خروجی آن‌ها پی برد. از این رو می‌توان گفت که قیمت دستگاه سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰ نسبت به دستگاه سنگ شکن کوبیت اچ اس ۷ بیشتر است.

در انواع ماسه شورها و دستگاههای سنگ شکن و دستگاه سنگ شکن فکی از این کوبیت ها استفاده می شود

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *