تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
سنگ شکن کوبیت

دستگاه سنگ شکن کوبیت

دستگاه سنگ شکن کوبیت اغلب دومین دستگاه برای برش خطوط است که مزایای زیادی دارد. این دستگاه در ابعاد 120 و 180 قابل تولید می باشد. روتور این دستگاه مجهز به 12 چکش است که سنگ ها را به طرفین سندان و تسمه می چرخاند و به قطعات کوچک تری تبدیل می کند. برای اطلاع از سایر اطلاعات دستگاه مانند قدرت موتور، برند چکش، ضخامت بدنه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

تعریف و اصلاح و توضیح در مورد سنگ شکن کوبیت

سنگ شکن کوبیت برای خرد کردن مصالح کوهستانی و رودخانه ای استفاده می شود. روتور این دستگاه به صورت افقی و با سرعت بالا حرکت می کند و سنگ های ورودی را به کوچک ترین سنگ ها تبدیل می کند. دستگاه کوبیت ظرفیت های مختلفی را دارا می باشد . که عبارتند از :

80

100

120

180

240 تن در ساعت میباشد که به عنوان سنگ شکن دوم یا ثانویه در خط تولید سنگ شکن قابل استفاده میباشد.

برای آموزش و خرید این دستگاه لطفا مقاله زیر را دنبال کنید.

سنگ شکن کوبیت چیست؟

سنگ شکن کوبیت دستگاهی است که برای تبدیل سنگ های بزرگ به قطعات کوچکتر استفاده می شود. از محبوب ترین انواع سنگ شکن ها می توان به سنگ شکن های مخروطی، سنگ شکن فکی ، ضربه ای و … اشاره کرد.

می توان حساب کرد، هر کدام از این دستگاه ها ظرفیت، قدرت و روش خردایش متفاوتی دارند و برای سنگ خود مناسب هستند.

همچنین شامل سنگ شکن های اولیه، ثانویه و ثالثیه بسته به موقعیت سنگ شکن در خط تولید می باشد.

سنگ شکن فکی نوعی سنگ شکن اولیه است که در مرحله اول خط تولید، سنگ های بزرگ را به قطعات کوچکتر خرد می کند.

سنگ شکن های کوبیت و هیدورکن نیز از انواع دستگاه های مورد استفاده در خط تولید ثانویه هستند که سنگ ها را کوچکتر از سنگ شکن فکی می کنند. به همین دلیل سنگ شکن کوبیت یکی از دستگاه هایی است که به عنوان سنگ شکن ثانویه استفاده می شود و خروجی این دستگاه به صورت ماسه می باشد.

طراحی و ساخت سنگ شکن کوبیت به گونه ای است که از روتور با دو چکش در 6 ردیف استفاده شده است. 12 چکش با سرعت زیاد می چرخند و باعث شکستن سنگ ها می شوند. وظیفه چکش کوبیت در دستگاه کوبیت پرتاب قطعات سنگ و مواد معدنی به داخل دستگاه است و با چرخاندن روتور، سنگ ها به دیواره ها پرتاب می شوند تا شکسته شوند. عکس-دستگاه-کوبیت

کاربرد دستگاه کوبیت

سنگ شکن های ثانویه انواع مختلفی از مخروط ها، استوانه ها و ضربه هایی دارند که اکثر عملیات سنگ شکن را انجام می دهند.

کاربرد هر یک از این سنگ شکن های کوبیتی در مراحل ثانویه متفاوت است، در برخی موارد از سنگ شکن های غلتکی و ضربه ای به عنوان سنگ شکن ثانویه استفاده می شود اما سنگ شکن های مخروطی کاربرد بیشتری دارند.

سنگ شکن کوبیت در معادن شن و ماسه با خرد کردن سنگ در اندازه های نسبتا کوچک استفاده می شود. از این دستگاه برای خرد کردن انواع مواد رودخانه ای و کوهستانی استفاده می شود و می تواند مواد از 10 تا 15 سانتی متر را خرد کند.

انواع قطع کننده دسنگاه سنگ شکن کوبیت

سنگ شکن کوبیت با توجه به ظرفیت سنگ ورودی و سرعت تولید در ساعت شامل چندین مدل می باشد و هر یک از این مدل ها برای هدف خاصی در خط تولید استفاده می شود. در ادامه در مورد چند مدل از این دستگاه قدرتمند صحبت کرده ایم و کمی در مورد آن ها توضیح داده ایم تا اگر قصد خرید و استفاده از سنگ شکن کوبیت را دارید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سنگ شکن کوبیت 100

سنگ شکن کوبیت 100 یکی از دستگاه هایی است که ظرفیت تولید پایینی دارد و می تواند 100 تن سنگ در ساعت را خرد کند. البته تولید دستگاه 100 تن نیست اما می تواند در یک ساعت این مقدار سنگ را بردارد و درصد زیادی از آن را به ماسه تبدیل کند.

چکش های به کار گرفته شده در سنگ شکن کوبیت می تواند تعویض شود و با بودن تعداد بسیاری سطوح کوبش یا ضربه در سرعت های بالا از قدرت خردکردن بسیار بالایی برخوردار است .

سنگ شکن کوبیت 100

این دستگاه همچنین دارای پیچ های تنظیمی است که برای تنظیم دانه بندی بار خروجی استفاده می شود. سنگ شکن کوبیت 100 برای خرد کردن سنگ های نسبتا سخت نیز کاربرد دارد و در چهار ردیف آن می توان 8 عدد چکش کوبیت 100 قرار داد.

چکش های مکعبی دستگاه با چرخش روتور با سرعت زیاد به سنگ ها به سندان دستگاه برخورد کرده و فرآیند خردایش انجام می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه که دارای ظرفیت خوراک ورودی 100 تن در ساعت است، تقریباً 30 تن را به طور کامل آسیاب می کند و باقیمانده خوراک شکسته باید دوباره وارد شود تا خوراک شکسته شود. مجموعه ای از سپرهای آجدار ساخته شده از

آلیاژهای ضد سایش نیز در دیواره داخلی دستگاه کوبیت 100 تعبیه شده است.

در ضمن چکش های قوسی دستگاه بنا به سلیقه مشتری می تواند از مواد منگنز، مولیبدن منگنز، نیارارد و کروم بالا ساخته شود.

تفاوت سنگ شکن کوبیت 100 با سنگ شکن کوبیت 120

سنگ شکن کوبیت 120 ظرفیت تولید بالاتری نسبت به کوبیت 100 دارد. این دستگاه دارای روتوری است که 2 تا 6 ردیف چکش در آن قرار می گیرد. هنگامی که چکش ها می چرخند، مواد ورودی را به دور دیواره داخلی سنگ شکن پرتاب می کنند و خرد شدن صورت می گیرد. سنگ شکن کوبیت 120 مشابه سنگ شکن 100 دارای مجموعه ای از سپرهای آجدار ساخته شده از آلیاژ ضد سایش است که به عنوان یک مانع عمل می کند. در این دستگاه سرعت حرکت تیغه ها 15 تا 50 متر بر ثانیه است و دانه بندی مواد ورودی در این دستگاه توسط سیستم رگلاژ تنظیم می شود.

سنگ شکن کوبیت 120

در دستگاه کوبیت 120، فولاد منگنز، چدن و ​​… از چکش Kubit 120 که می تواند از مواد ساخته شود استفاده می شود. این سنگ شکن به کمک چکش می تواند 120 تن محصول در ساعت تولید کند و در کارخانه های شن و ماسه مورد استفاده قرار گیرد. از اجزای دستگاه کوبیت 120 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شفت و روتور
بند ها را بغل کنید
مجله چکش
سندان
مجله سندان
چکش 120 ذراع
بلبرینگ
پوشش روتور
ضد شوک
پیچ و مهره
بند زیر بغل

سنگ شکن کوبیت 180

سنگ شکن کوبیت 180 برای سنگ شکن در خط تولید ثانویه استفاده می شود. چکش مورد استفاده در این دستگاه چکش کوبیت 180 است و می تواند 180 تن محصول در ساعت تولید کند. چکش کوبیت 180 روی دو محور 6 تایی رو به روی هم قرار می گیرد و در مجموع 12 چکش که وظیفه خرد کردن سنگ ها را بر عهده دارند در دستگاه قرار می گیرد. وقتی طعمه وارد ورودی می شود، با چکش ها برخورد می کند و به قطعات کوچک تری تجزیه می شود. این دستگاه دارای محفظه سنگ شکن است و سنگ ها تا زمانی که به اندازه دلخواه برسند در این محفظه قرار می گیرند.

سنگ شکن کوبیت 180

چکش Cubit در دستگاه Cubit 180 بسته به شرایط معدن می تواند سنگ تا 3 اینچ تولید کند و معمولاً از چدن نیهارد، فولاد منگنز و فولاد منگنز مولیبدن ساخته می شود. برخی از بخش های اصلی کوبیت 180 عبارتند از:

شفت و روتور
بند ها را بغل کنید
مجله چکش
سندان
مجله سندان
چکش 180 ذراع
بلبرینگ
پوشش روتور
ضد شوک
پیچ و مهره
بند زیر بغل

سنگ شکن کوبیت 240

سنگ شکن کوبیت 240 که با نام سنگ شکن کوبیت دوم یا ثانویه برای خردایش یا ریز کردن سنگ ها و مواد معدنی با میزان سختی بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

این دستگاه تیغه های محکمی دارد و می تواند به راحتی با قدرت زیاد خود سنگ های سخت و مواد معدنی را خرد کند.

در قسمت روتور سنگ شکن کوبیت 240، 12 چکش کوبیت 240 در شش ردیف مخالف چیده شده و این دستگاه ظرفیت تولید 240 تن محصول در ساعت را دارد.

 کوبیت 240

اندازه ورودی خوراک این دستگاه با توجه به سایز محصول بین 2 تا 3 اینچ قابل تنظیم است. چکش Cubit 240 مورد استفاده در دستگاه Cubit 240 از چدن نیهارد و فولاد منگنز ساده یا مولیبدن می باشد.

چکش های موجود در دستگاه سنگ ها و مواد معدنی را به دیواره های دستگاه پرتاب می کنند و آنها را خرد می کنند.

همانند انواع دیگر، مجموعه ای از ضربه گیرهای آجدار از آلیاژهای خاص و ضد سایش بر روی دیواره محصول نصب شده است. قطعات اصلی و لوازم سنگ شکن دستگاه کوبیت 240 عبارتند از :

1 شفت و روتور

2 بازوهای تسمه

3 مجله چکش

4 سندان

5 مجله سندان

6 چکش Kubit 240

7 بلبرینگ

8 روتور روتور

9 ضربه گیر

10 پیچ و مهره

11 زیر بغل تسمه.

همانطور که قبلا در مقاله بررسی و تحلیل عملکرد دستگاه سنگ شکن مورد بحث قرار گرفت، دستگاه کوبیت یکی از دستگاه های معدنی ضروری است که برای بسیاری از آسیاب های شن و ماسه مورد نیاز است.

این دستگاه نیز دارای ویژگی هایی است که می خواهیم در این قسمت از مقاله بررسی کنیم :

ویژگی های دستگاه کوبیت

سنگ شکن کوبیت دارای روتوری با کارایی سنگین است که به کاهش مصرف انرژی و کاهش نوسانات آمپر کمک می کند.
دستگاه کوبیت مصرف انرژی پایین و راندمان بالایی دارد.
محصول را می توان با دستگاه کوبیت شکل داد.
مقدار تغذیه سنگ شکن کوبیت را می توان تنظیم کرد و اندازه خوراک ورودی را می توان با توجه به ظرفیت دستگاه کم یا زیاد کرد.
قطعات نگهدارنده چکش روتور به گونه ای طراحی شده اند که امکان جوشکاری و همچنین تعادل روتور وجود داشته باشد.
سنگ شکن کوبیت قدرت بالایی در شکستن و خرد کردن دارد و محصول آن همه کاره است.
استفاده از دستگاه کوبیت برای تولید بتن و سیمان مناسب است.
تعمیر و نگهداری آسان یکی دیگر از ویژگی های دستگاه کوبیت است.
در صورت آسیب دیدگی دستگاه کوبیت، قطعات به راحتی در دسترس هستند و می توانید این قطعات را در بازار پیدا کنید و قیمت قطعات نیز مناسب است.
چکش ها و سندان ها در دستگاه کوبیت قابل تنظیم بوده و بین آنها دهانه های قابل تعویض وجود دارد.
چکش های دستگاه Cubit به راحتی قابل تعویض هستند.
در ساخت روتور ماشین کوبیت از صفحات ضد سایش استفاده می شود.
کلیه قطعات سنگ شکن کوبیت دارای کنترل کیفی بوده و برای افزایش عمر آنها از سیستم روغن کاری استفاده می شود.
یاتاقان ها محافظ هستند تا از آسیب دیدن قطعات دستگاه در اثر گرد و غبار جلوگیری شود.
روتور در سنگ شکن کوبیت دارای محافظی است که هزینه های تعویض و نگهداری را بسیار کاهش می دهد.

ویژگی ها و مشخصات قطع کننده کوبیت

سنگ شکن کوبیت دارای روتوری است که 2 تا 6 ردیف تیغه چکش در آن قرار می گیرد. چکش ها با سرعت زیاد می چرخند و وظیفه آنها پرتاب بار حاوی سنگ و مواد خام معدنی ورودی به دور دیواره داخلی سنگ شکن است. یکی دیگر از ویژگی های کوبیت شکن یک سری شیلدهای دنده ای از آلیاژهای ضد سایش است که برای محافظت در برابر آسیب به داخل دستگاه و دیواره داخلی آن متصل می شود.

قیمت دستگاه سنگ شکن کوبیت

قیمت و نرخ سنگ شکن کوبیت با توجه به عواملی مانند برند و ظرفیت بار دستگاه، کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه، نوع و تعداد چکش های استفاده شده در دستگاه قیمت گذاری می شود. طراح ماشین و غیره روی قیمت تاثیر می گذارد.

لذا با توجه به قطعی نبودن قیمت می توانید جهت راهنمایی بیشتر با شرکت ایرانی سنگ شکن سازه تماس گرفته و سوالات خود را در مورد این دستگاه مطرح نمایید.

این شرکت مهندسی آماده راهنمایی شما عزیزان می باشد و در صورت تمایل به خرید می توانید از طریق آن اقدام نمایید.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *