تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
انواع ماسه شور

انواع ماسه شور برای شست و شوی ماسه

انواع ماسه شور در صمعت ساخت و ساز

همانطور که از نام آن پیداست دستگاه ماسه شور برای شستشوی ماسه استفاده می شود و شن و ماسه را از آب گل آلود جدا می کند.
دستگاه ماسه شور برای جداسازی و شستشوی محصول در کارخانه های سنگ شکن و فرآوری مواد معدنی و شن و ماسه استفاده می شود و معمولاً در زیر مرحله اول نصب می شود. پس از سرد شدن محصولات در دستگاه ماسه شور با آب وارد دستگاه می شوند و در حین چرخش دستگاه کلیه گل و لای و ناخالصی ها جدا شده و شسته شده و سپس آب از محصول نهایی دستگاه خارج شده و شسته می شود. مسیریابی از کانال خروجی میزان ماسه شسته شده توسط این دستگاه تقریباً 60 تن در ساعت می باشد.

هنگام ساخت بتن، ملات و آسفالت استفاده از ماسه تمیز و عاری از خاک و ذرات سست بسیار مهم است. زیرا اگر شن و ماسه از مواد فوق تصفیه نشود، ماده ساخته شده از آن استحکام نخواهد داشت.
دستگاه ماسه شور حلزونی (مارپیچ) ماسه تولید شده را با ناخالصی ها در مخزن آب فرو می برد و به لطف تماس مستقیم مارپیچ خود و تلاطمی که در آب، دانه های ریز، خاک و کلوخه ایجاد می کند، ذرات سست را از ماسه جدا می کند. و محصولی بدون آلودگی تولید می کند.

انواع دستگاه ماسه شور

1 – ماسه شور دایره ای 2- مارپیچی هستند :

ماسه شور حلزونی

ماسه شور حلزونی : مواد را با آب داخل مخزن ماسه شویی ریخته و با هدایت شدن به شیر خروجی به وسیله حلزون آب مصرفی به بیرون پرتاب می شود.

مدل های مختلفی از ماسه شور مارپیچی در کارخانه های تولید شن و ماسه و فرآوری سنگ معدن برای جداسازی مواد زائد، آبگیری و دانه بندی دقیق تر محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

"</p

عواملی که بر عملکرد ماسه شور حلزون تأثیر می گذارد عبارتند از :

* قطر حلزون
* حجم استخر
*سرعت چرخش
* زمین مارپیچ و طول کل مارپیچ

ماسه شور دورانی

مناسب برای خطوط تولید با ظرفیت بالا. سرعت پایین چرخ چرخان و ارتفاع زیاد حوض بزرگ و خروجی آب گل آلود باعث حداکثر بارش ماسه پرکننده می شود.
انواع ماسه شور:

9 متر ماسه شور
7 متر ماسه شور

مزایا و خواص ماسه شور دورانی

سطح، دیوارهای داخلی، طوفان ها و غیره مجهز به پوشش پلیمری روی تمام سطوح در معرض سایش.
مجهز به دو موتور ارتعاشی قابل تنظیم.

ماسه شور دورانی
تولید شن و ماسه شسته در حال حاضر آماده بارگیری است (بدون اینکه آب از کامیون در راه بیفتد).
آب گل آلودی که خارج می شود بدون سنگ است، آماده ارسال به غلیظ کننده است و 90٪ بازیافت آب تمیز را فراهم می کند.

سایر وسایل و لوازم سنگ شکن  :

سنگ شکن فکی
سنگ شکن شن و ماسه
ربع شکن
دستگاه سنگ شکن کوبیت HS
سنگ شکن هیدروکون

تیکنر یا ضخیم کننده

ضخیم کننده دستگاهی برای تصفیه فاضلاب معادن شن و ماسه است. متمرکز کننده حوضچه ای است که با استفاده از گرانش و نیروی گریز از مرکز، ماسه، شن و سایر مواد جامد را از آب جدا می کند.

از آنجایی که اکثر خطوط سنگ شکن یا کویبت در مناطق خشک نصب می شوند، بازیافت و استفاده مجدد از آب یک موضوع مهم و کاربردی تلقی می شود.

از این حیث استفاده از قوام دهنده به عنوان دستگاهی قدرتمند پاسخگوی این نیاز خواهد بود. غلیظ کننده آب تصفیه شده را از طریق ته نشینی در اختیار ما قرار می دهد که یکی از بهترین روش های شستشو است.

به این ترتیب زمانی که آب و لجن با تزریق پلیمرهایی به نام فلوکولانت وارد مخزن غلیظ کننده می شود، غلظت مواد را افزایش داده و سرعت ته نشینی را افزایش می دهد.

این خمیر چسبناک در مخزن غلیظ کننده اصلی به سمت کف استخر هدایت می شود و آب تمیز باقی مانده روی سطح سرریز می شود و در نهایت به استخرهای مجاور هدایت می شود و خمیر غلیظ از خروجی کف به استخر منتقل می شود. به بیرون هدایت شد

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *