تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
فروش دستگاه سنگ شکن کوبیت

نحوه فروش دستگاه سنگ شکن کوبیت

در خصوص فروش دستگاه‌ سنگ شکن کوبیت باید گفت که آن‌ها در خط خردایش سنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عبارت ساده‌تر سنگ شکن‌ ها دستگاهی هستند که در صنایع ساختمان سازی، راه سازی، سد سازی و… به کار برده می‌شوند، به نوعی در چنین پروسه‌هایی کارکرد آن‌ها مکمل است. از این رو این دستگاه‌ها در انواع مدل‌ها به فروش می‌رسند. به همین منظور بهتر است در این باره اطلاعاتی را به دست آورید پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کارکرد دستگاه‌های سنگ شکن کوبیت

از پرکاربردترین دستگاه‌های سنگ شکن کوبیت می‌توان به سنگ شکن ضربه‌ای کوبیت و سنگ شکن چکشی کوبیت اشاره کرد. هر یک از آن‌ها دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند. این دستگاه‌ها به عنوان سنگ شکن‌های اولیه و ثانویه در خط خرد کردن و فرآوری مواد معدنی به کار می‌روند. سیستم کارکرد این دستگاه‌ها به علت وجود قطعاتی مانند چکش به صورت ضربات مکرر می‌باشد‌. چکش با وارد کردن ضرباتی به سنگ‌ها، آن‌ها را به طرف دیواره محفظه پرتاب می‌کنند. بدین طریق قطعات سنگ با برخورد به چکش و پس از آن با دیواره محفظه، خرد می‌شوند.

سنگ شکن کوبیت

قیمت فروش دستگاه‌ سنگ شکن کوبیت

در وهله اول باید بدانید که هزینه تولید این دستگاه‌ها بسیار بالا می‌باشد. در مقابل تکنولوژی و فناوری مورد استفاده در تولید آن‌ها کارآمد است به طوری که می‌توان از آن‌ها برای سالیانی طولانی استفاده نمود. پس با این اوصاف نمونه‌های دست دوم آن‌ها نیز مجددا خرید و فروش می‌شوند. تفاوت قیمت دستگاه‌های سنگ شکن کوبیت نو با دست دوم کاملا مشهود است. به طور معمول نمونه‌های نو قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های دست دوم دارند. به هنگام خرید دستگاه سنگ شکن کوبیت بهتر است از یک شخص کاربلد کمک بگیرید چرا که در دستگاه‌های دست دوم در برخی از قطعات امکان خرابی وجود دارد. چنین عواملی باعث افت قیمت فروش دستگاه می‌شود.

 

مشخصات فنی انواع دستگاه سنگ شکن کوبیت

لوازم سنگ شکن و دستگاه‌های سنگ شکن کوبیت را می‌توان در ۴ مدل مختلف دسته بندی کرد که هر یک از این دستگاه‌ها دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند. به نوعی می‌توان گفت که ساختار دستگاه سنگ شکن کوبیت و مشخصات فنی این دستگاه‌ها در تعیین قیمت فروش دستگاه سنگ شکن کوبیت بسیار مؤثر می‌باشد که در دستگاههای سنگ شکن فکی هم همینگونه می باشد در این خصوص به توضیحات زیر توجه فرمائید.

• کوبیت ۸۰

در دستگاه سنگ شکن کوبیت مدل ۸۰ سانتی متری حداکثر ابعاد ورودی بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر می‌باشد. در نقطه مقابل ابعاد مصالح خروجی بین ۲۰ تا ۰ میلی متر است، همچنین ظرفیت تولید این مدل‌ها بین ۶۰ تا ۸۰ t/h در نظر گرفته می‌شود. قدرت موتور و وزن دستگاه به ترتیب ۵۰ kw وton ۶ می‌باشد.

کوبیت 80
• کوبیت ۱۰۰

در این مدل نیز حداکثر ابعاد ورودی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلی متر است. مصالح خروجی هم دارای ابعادی بین ۲۵ تا ۰ میلی متر هستند. بین ۸۰ تا ۱۰۰ t/h هم ظرفیت تولید آن‌هاست. قدرت موتور در این دستگاه‌ها ۵۰ kw بوده و وزن دستگاه نیز ۷.۵ ton است.

کوبیت 100

• کوبیت ۱۲۰

شما می‌توانید ابعاد بار ورودی در این مدل‌ها را بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلی متر در نظر بگیرید. از طرفی بار خروجی نیز ابعادی بین ۳۰ تا ۰ میلی متر خواهند داشت. ظرفیت تولید آن‌ها ۱۰۰ تا ۱۲۰ t/h است. قدرت موتور آن‌ها هم بین ۷۰ تا ۷۵ kw می‌باشد و همچنین وزن کوبیت‌های ۱۲۰ سانتی متری ۱۲ ton است.

کوبیت 120

• کوبیت ۱۸۰

در این مدل از دستگاه‌های سنگ شکن ابعاد بار ورودی را می‌توان بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلی متر در نظر گرفت. در طرف دیگر ابعاد مصالح خروجی بین ۳۵ تا ۰ میلی متر متغیر است. همچنین ظرفیت تولید در مدل‌های کوبیت ۱۸۰ سانتی متری ۱۵۰ تا ۱۸۰ t/h می‌باشد. قدرت موتور و وزن دستگاه کوبیت ۱۸۰ سانتی متری به ترتیب ۹۰ kw و ۱۵ ton می‌باشد.

کوبیت 180

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *