تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
دستگاه‎های سنگ شکن صنعتی

 معرفی دستگاه‎های سنگ شکن صنعتی

بیشترین موارد استفاده از دستگاه‎های سنگ شکن صنعتی در چه بخشی میباشد ؟

در صنعت معدن، مواد معدنی پس از استخراج وارد خطوط سنگ شکن می شوند. خطوط سنگ شکن معدن از تجهیزات مختلف، عمدتاً سنگ شکن های صنعتی تشکیل شده است. این دستگاه ها با توجه به تنوع موجود در سنگ معدن و احتیاج پیمانکار در تنوع  مختلف تولید و ارائه می شوند. در این مقاله به معرفی و بررسی این دستگاه ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

دستگاه‎های سنگ شکن صنعتی به چند نوع بخش بندی می شوند؟

سنگ شکن ها بر اساس مکانیسم مکانیکی و محل قرارگیری در خط تولید تقسیم بندی می شوند.

بررسی مکانیزم مکانیکی سنگ شکن های صنعتی

سنگ شکن های شفت عمودی (VSI)

سنگ شکن هایی که در مرحله ی ثانویه ، سوم یا در مرحله ی چهارم طراحی و تولید میشوند به عنوان سنگ شکن شفت عمودی مورد استفاده قرار میگیرند . این تجهیزات و لوازم سنگ شکن برای کاربردهای بسیار متنوعی از جمله تولید شن و ماسه با کیفیت بالا، سنگدانه های خوش فرم و مواد معدنی صنعتی مناسب است. همچنین می توان از این ماشین ها برای شکل دادن یا حذف سنگ های نرم از سنگدانه ها استفاده کرد. سنگ شکن های ضربه ای VSI برای تولید شن و ماسه، خرد کردن کلینکر سیمان قبل از آسیاب، بهینه سازی مواد و کاربردهای بازیافت شیشه مناسب هستند.

بررسی مکانیزم مکانیکی سنگ شکن های صنعتی

وظیفه کلی این تجهیزات شکستن مواد ورودی و تغذیه با شتاب دادن است. این کار با نیروی گریز از مرکز با روتوری که در برابر حلقه سندان خارجی شتاب می گیرد، انجام می شود. معروف ترین دستگاه های اسپیندل افقی تولید شده در گروه صنعتی سنگ شکن سازه :

هیدروکن
سنگ روی صخره
تولید کننده بستر خرگوش

مکانیسم مکانیکی سنگ شکن سنگ شفت عمودی

سنگ شکن های شفت عمودی چگونه کار می کنند ؟

1- سنگ شکن های شفت افقی (HSI)

2- سنگ شکن صنعتی محور افقی (HSI)

یکی از محبوب ترین ابزارها برای تولید محصولات مکعبی شکل سنگ شکن صنعتی محور افقی (HSI) است.

سنگ شکن صنعتی محور افقی (HSI)  برای خرد کردن مواد ورودی و خوراک از انرژی ضربه ای استفاده می کند.

عملکرد این گروه دستگاه، چرخش روتوری است که توسط موتور با سرعت بالا هدایت می شود. اول از همه، چکش های روی روتور به مواد ورودی برخورد کرده و آن را می شکند.

سپس مواد برای خرد کردن ثانویه روی صفحه رو به چکش ها (سندان) ریخته می شوند. یکی از ویژگی های این دستگاه این است که می تواند فاصله چکش ها و سندان های متحرک را تنظیم کند.

گروه صنعتی سنگ شکن سازه نیز تمامی مدل های این خانواده را تولید می کند:

سنگ شکن فکی
سنگ شکن ضربه ای (کوبیت)
کوبیت NS
کوبیت HS
پارکر
دو طرفه

سنگ شکن های شفت عمودی چگونه کار می کنند ؟

محل نصب سنگ شکن های صنعتی

سنگ شکن های صنعتی با توجه به قرارگیری در خط تولید به سه دسته اولیه، ثانویه و سوم تقسیم می شوند. شکل نهایی محصول (ماسه) برای صاحبان کارخانه آسفالت و بتن بسیار مهم است.

سنگ شکن های صنعتی در تولید آسفالت و بتن بسیار کاربردی استفاده میشود

در این مورد بد نیست مقاله ی آسفالت چگونه تولید میشود ؟ را نیز مطالعه کنید.

هر یک از سنگ شکن های صنعتی برای عملیات خاصی (نوع شکستن) استفاده می شود. سنگ شکن های اولیه در ابتدای فرآیند خردایش هستند و ویژگی کاهش انواع سنگ ها را دارند. متداول ترین دستگاه برای شروع خط تولید سنگ شکن فکی است اما از دستگاه های Superior و Qubit 240 نیز استفاده می شود.

پس از عبور از سنگ شکن های اولیه به مرحله خردایش دوم می رویم که در آن سنگ ها توسط سنگ شکن های ثانویه چروکیده می شوند. این مرحله توسط دستگاه های کوبیت و هیدروکن قابل انجام است.

پس از این مرحله در صورتی که اندازه سنگ ها با توجه به نیاز پیمانکار همچنان بزرگ باشد می توان مرحله دیگری از خردایش را انجام داد. سنگ شکن های درجه سوم بیشتر در کارخانه های تولید شن و ماسه استفاده می شوند. در این مرحله می توان از دستگاه های hs-7 کوبیت، کوبیت دو طرفه، ماسه ساز خرگوشی و هیدروکن استفاده کرد. برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان گروه صنعتی سنگ شکن سازه تماس بگیرید.

معرفی شرکت سنگ شکن سازه

شرکت سنگ شکن سازه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه ساخت و تولید ماشین آلات راه و ساختمان سنگ شکن کارخانه آسفالت و بتن آماده شروع کرده و با در اختیار داشتن نیروی ماهر و متخصص در بخش طراحی ، مهندسی و تولید توانسته پاسخگوی نیازهای فراوان معادن کشور در بخش خردایش و تولید آسفالت و بتن باشد.

این شرکت با اتکا بر دانش فنی و نیروهای متخصص خود در بخشهای مختلف تولیدات خود را عرضه و علاوه بر کشور عزیزمان در کشورهای افغانستان ، عراق ، ترکمنستان و آذربایجان صادر نموده است.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *