تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
تعمیر انواع دستگاه سنگ شکن

نحوه ی تعمیر انواع دستگاه سنگ شکن

نحوه ی تعمیر انواع دستگاه سنگ شکن چگونه است ؟

یکی از ارزشمندترین منابع طبیعی هر کشور، معادن کشور است که خروجی آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از استخراج مواد معدنی از خاک، با کمک سنگ شکن به قطعات کوچکتر تبدیل شده و ناخالصی ها جدا می شوند. پس از طی مراحل فرآوری مواد معدنی می توان از آنها به عنوان آسفالت، ماسه، فولاد و … استفاده کرد.

آماده ارسال به کارخانه های دیگر برای استفاده در تولید می شود.

سنگ های معدنی سخت و درشت در مرحله اول به سنگ شکن ها منتقل می شوند و تماس این دستگاه های ثابت با سنگ های سخت باعث فرسودگی، پارگی و سایر مشکلات در این تجهیزات می شود.

پرکاربردترین دستگاههای سنگ شکن

از جمله پرکاربردترین انواع سنگ شکن هیدروکن می توان به سنگ شکن ضربه ای و سنگ شکن فکی و سنگ شکن مخروطی با نحوه کارکرد سنگ شکن مخروطی اشاره کرد که هر کدام ظرفیت و روش خاصی برای خرد کردن سنگ ها دارند.

معمولاً قطعات تمامی این دستگاه ها از فولاد، آلیاژ برنج و فولاد منگنز برای مقاومت بالای سنگ ساخته می شوند اما پس از مدتی استفاده نیاز به تعویض خواهند داشت.

اگر سنگ شکن شما در خط تولید شما نیاز به تعویض دارد یا در عملکرد آن مشکلی مشاهده می کنید، بهتر است از همان ابتدا با متخصص تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن ایراد دستگاه حل شود.

 

اگر قطعات دستگاه های سنگ شکن یا کوبیت از کیفیت خوبی برخوردار باشند، عمر بیشتری به دستگاه می دهد. شرکت سنگ شکن سازه با سالها تجربه در فروش قطعات و لوازم سنگ شکن بهترین قطعات موجود در بازار را به شما ارائه خواهد داد.

علاوه بر خرید لوازم یدکی بریکر در صورت خرابی بریکر کافی است با تیم نوین ماشین ساز تماس گرفته و رفع مشکل را به ما بسپارید.

خدمات سنگ شکن سازه شامل :

1- مونتاژ، تعمیر

2- ساخت و تولید قطعات

3- مشاوره و فروش انواع تجهیزات صنعتی زیر نظر کادر مجرب می باشد.

کارخانه سنگ شکن سازه

شرکت فنی مهندسی سنگ شکن سازه با دارا بودن بیش از دو دهه تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات راه و ساختمان و با بکارگیری نیروهای مجرب و کاردان قدم به فعالیت در این راستا نموده است .

سنگ شکن سازه با یاوری یکتای یگانه و به پشتوانه چندین سال تجربه و پیشتازی در صنعت ماشین آلات خردایش و دانه بندی و نیز تلاش جمعی مدیران و کارکنان شرکت سنگ شکن سازه که مهمترین پشتوانه ی ما در این راه بوده‌اند، با حفظ رهاوردهای گذشته و همسوئی با تحولات و چالش‌های پیش‌رو ، ارتقاء مستمر کمی و کیفی محصولات، بهره گیری از دانش و فناوری‌های نوین و تلاش مضاعف تمامی همکاران و پرسنل شرکت به این مهم دست یافته است.

سخن مدیرعامل شرکن سنگ شکن سازه

اینجانب جواد رجبی ، مدیر عامل شرکت سنگ شکن سازه از زمان شروع فعالیت خود ، رعایت حقوق کارفرمایان عزیز و احترام گذاشتن به خواسته های ایشان  را سرلوحه کار خویش قرار داده و در تمامی مراحل عرضه بعنوان دوست و مشاور مطمئن همراهشان بوده و انجام وظیفه کرده ام.

اعتقاد بنده به عنوان مدیر عامل شرکت سنگ شکن سازه این است که لازمه رسیدن به کیفیت عالی در ارائه خدمات ، داشتن تجربه ، توان علمی بالا و از همه مهمتر داشتن اخلاقی نیکو و حس مسئولیت پذیری است.

از این رو بنده و همکاران ما همواره با روی گشاده پذیرای نظرات و خواسته های مشتریان گرامی هستیم تا بتوانیم با داشتن اطلاعات کامل و جامع از خواسته های مشتریان بر پایه دانش و توافق علمی بهترین خدمت را به ایشان ارائه دهیم.

لذا در شرکت سنگ شکن سازه همواره احترام به نظرات و خواسته های مشتریان در کنار توضیحات فنی تیم تخصصی سرلوحه کار خود قرار داده ایم. بدون شک با اتکا به خداوند متعال و اعتماد مشتریان محترم و گرانقدر و نیز به پشتوانه کادر مجرب و متخصص، تمامی همت و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همچون گذشته پرچمدار نوآوری و شکوفایی در این صنعت باشیم و خدماتی درخور و شایسته ارائه نماییم.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *