تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
نحوه کارکرد سنگ شکن مخروطی

نحوه کارکرد سنگ شکن مخروطی چگونه است ؟

آیا با نحوه کارکرد سنگ شکن مخروطی آشنا هستید ؟
برای اینکه سنگ های معدنی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند، باید به کمک سنگ شکن ها اندازه آن ها را کم کرد و ناخالصی های موجود در آن ها را جدا کرد. سنگ شکن فکی ، سنگ شکن مکعبی، سنگ شکن مخروطی و غیره که هر کدام دارای عملکرد و ظرفیت خاصی هستند و در مرحله خاصی از خط تولید برای کاهش اندازه سنگ معدن و جداسازی ناخالصی ها استفاده می شوند. دستگاه ها استفاده می شود. کارکرد سنگ شکن مدل مخروطی چگونه است ؟

سنگ شکن مخروطی یا هیدروکن چیست؟

سنگ شکن ها با توجه به موقعیت مکانی که در خط تولید دارند به انواع سنگ شکن های اولیه، ثانویه و سوم طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال سنگ شکن فکی در مرحله اول خط تولید نصب می شود و قابلیت خردکردن سخت ترین سنگ ها را دارد. در مرحله دوم سنگ شکن کوبیت نصب می شود و در صورت کوچکتر بودن اندازه سنگ از خروجی کوبیت از ماسه سازها کمک گرفته می شود. سنگ شکن مخروطی یکی از سنگ شکن های مورد استفاده در مراحل اولیه یا ثانویه خطوط تولید می باشد.

در سنگ شکن مخروطی، سنگ با اعمال فشار خرد می شود. پس از روشن شدن دستگاه، سنگ هایی که وارد می شوند فضای بین گوشته و مخروط را پر کرده و با فشار حاصله به ذرات ریز تبدیل می شوند. کانکیو قسمت ثابتی از سنگ شکن مخروطی و گوشته قسمتی خارج از مرکز است که با اعمال فشار، سنگ ها را خرد می کند.

سنگ شکن مخروطی

در سنگ شکن مخروطی، قطعات هیدروکن معمولا از فولاد مولیبدن منگنز ساخته می شوند تا در برابر فشار سنگ ها مقاومت کنند و در مدت زمان کوتاهی آسیب نبینند. اینها باید هر از چند گاهی تعویض شوند تا سنگ شکن به کارایی اصلی خود برسد.

برای خرد کردن سنگ های سخت و نیمه سخت از سنگ شکن مدل مخروطی استفاده می شود و وجود سیستم کنترل تنظیم هیدرولیک یکی از ویژگی های جذاب سنگ شکن مدل مخروطی می باشد. به لطف سیستم کنترل تنظیم هیدرولیک، می توانید ظرفیت و اندازه مواد ورودی را با توجه به محصول تولید شده در کارخانه خود تنظیم کنید. برای تنظیم سایز سنگ های خروجی یک جک بالابر به سنگ شکن مخروطی متصل می شود که با استفاده از آن می توان اندازه خروجی سنگ ها را تعیین کرد.

مزایای سنگ شکن مخروطی

قابلیت تنظیم اندازه مواد خروجی
عملکرد قوی و ظرفیت بالا
دارای سیستم ایمنی قوی برای جلوگیری از آسیب به شکن.
هزینه نگهداری کم
تعویض آسان قطعات
راه اندازی آسان
بدنه قوی و مقاوم در برابر ضربه های خارجی
یک انتخاب عالی برای تولید شن و ماسه
ظرفیت نسبتاً بالا

انواع سنگ شکن مخروطی

همانطور که گفته شد مهمترین لوازم سنگ شکن و قسمت های سنگ شکن مخروطی گوشته و مخروط آن می باشد. در سنگ شکن مخروطی از دو مانتل 2 و 4 استفاده می شود که هر کدام از این مانتل ها کانکیو شماره 2، کانکیو شماره 4، کانکیو شماره هستند.

سنگ شکن مخروطی

سنگ شکن ها با توجه به ابعاد منتل و کانکو که در طراحی سنگ شکن های مخروطی استفاده می شود. شناخته شده ترین انواع سنگ شکن مخروطی عبارتند از:

1- سنگ شکن مخروطی مدل 2-36 = Mantel 2, Conqueo 2, Topshell 4
2- سنگ شکن مخروطی مدل 36-42 = Mantel 4, Cankio 4, Topshell 4
3- سنگ شکن مخروطی مدل 36-5 = Mantel 4، Cankio 5.5، Topshell 5.5
4- سنگ شکن مخروطی مدل 6.5-36 = Mantel 4، Cankio 6.5، Topshell 6.5
5- سنگ شکن مخروطی مدل 8-36 = Mantel 4, Conqueo 8, Topshell 8

مقاله 7 نوع سنگ شکن را نیز مطالعه کنید که در مورد انواع دستگاه سنگ شکن میباشد .

شما می توانید درخواست خود را برای خرید انواع سنگ شکن مخروطی و قطعات یدکی این دستگاه به کارشناسان فروش سنگ شکن سازه ارسال کنید تا راهنمایی های لازم را برای خرید قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب به شما ارائه دهیم. برای اینکه خط تولید خود مقرون به صرفه باشد، باید ظرفیت ماشینی را انتخاب کنید که نیازهای خط تولید شما را برآورده کند

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *