تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه سنگ شکن

تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه سنگ شکن چیست ؟

زمانی که دستگاه سنگ شکن دچار مشکل می‌شود باید درصدد تعمیر آن برآیید که برای این کار به تجهیزاتی نیاز دارید. تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه سنگ شکن شامل مواردی می‌شود که در این مقاله آن‌ها را برای شما شرح خواهیم داد. در این خصوص لوازم و تجهیزات گوناگونی وجود دارند که در بخش زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 جرثقیل

بدیهی است که دستگاه‌های سنگ شکن دستگاه‌های بزرگی هستند که به تبع آن برخی از قطعات آن‌ها نیز بزرگ و سنگین می‌باشند. به طوری که بعضی از قطعه‌های آن‌ها چند صد کیلوگرم تا چند تن وزن دارند. برای اینکه این قطعات را باز کنید و آن‌ها را برای تعمیر انتقال دهید به جرثقیل‌های ماشینی و یا متحرک نیاز خواهید داشت.

 انواع جعبه ابزار

جعبه ابزار جزو تجهیزات ضروری است که جهت تعمیر دستگاه‌های سنگ شکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعمیرکار دستگاه سنگ شکن باید انواعی از جعبه ابزارها را داشته باشد تا بتواند تعمیر دستگاه را به نحو احسن انجام دهد. محتویات این جعبه‌ها شامل: دریل، سیم چین، انواع پیچ گوشتی‌ و… می‌باشد.

 قطعه‌های یدکی

ممکن است قطعه‌های اصلی دستگاه خراب شوند، در چنین شرایطی قطعات اصلی را با قطعات جایگزین که اصطلاحا به آن قطعات یدک می‌گویند، عوض می‌کنند. البته به یاد داشته باشید که تمامی قطعه‌های دستگاه سنگ شکن یا کوبیت را نمی‌توان در یک زمان با خود حمل کرد و یا تهیه نمود چرا که بعضی از آن‌ها بزرگ و سنگین هستند اما برخی دیگر از قطعات را که بسیار پرمصرف هستند و جاگیر هم نمی‌باشند را می‌توان به همراه داشت.
همانگونه که گفته شد به طور کلی تجهیزات زیادی در این امر دخیل هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان دستگاه‌های سنگ شکن را تعمیر کرد. به طور خلاصه می‌توانیم شماری از آن‌ها را برای شما شرح دهیم که عبارتند از: دستگاه برش، روغن روان کاری، تجهیزات لازم برای رنگ کاری، دستگاه جوش، چهار پایه‌های بزرگ و… .

تعمیر قطعات دستگاه سنگ شکن

در بحث تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه و لوازم سنگ شکن بهتر است درباره تعمیر قطعات این دستگاه نیز توضیحاتی را ارائه دهیم.‌ همان طور که می‌دانید دستگاه‌های سنگ شکن مخصوصا سنگ شکن فکی از قطعه‌های مختلفی ساخته شده‌اند. در صورت خرابی هر یک از قطعه‌های موجود باید آن‌ها را تعمیر کرد. تعمیر هر قطعه نیز با قطعه‌های دیگر متفاوت می‌باشد.

تعمیر قطعات دستگاه سنگ شکن

اگر برای درست کردن آن‌ها و رفع مشکل به وجود آمده معطل شوید ممکن است به مرور زمان دستگاه خرابی‌های بیشتری را به بار آورد. پیرو آن باید هزینه چند برابری را متقبل شوید تا مشکل را رفع کنید. جهت تعمیر آن‌ها حتما از تعمیرکاران خبره و متخصص کمک بگیرید. در ادامه درباره اهمیت انتخاب تعمیرکار جهت تعمیر دستگاه‌های سنگ شکن را بیشتر توضیح خواهیم داد همچنین میتوانید در مورد دستگاه سنگ شکن ضربه ای کوبیت نیز مطالعه ایی داشته باشید .

عیب‌یابی دستگاه سنگ شکن

علاوه بر اینکه با تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه سنگ شکن آشنا شدید بهتر است درباره موضوعی نیز با شما بحثی داشته باشیم که شاید مهم‌تر از ابزار تعمیر دستگاه سنگ شکن باشد. به هنگام تعمیر این دستگاه‌ها مهم‌ترین مسئله این است که تعمیرکار بتواند عیب دستگاه را به درستی تشخیص دهد. هنگامی که دستگاه با مشکلی مواجه می‌شود و نمی‌تواند به درستی کار کند حتما یک بخش و یا یک قطعه از دستگاه خراب شده است. گاها فردی که با دستگاه کار می‌کند نمی‌تواند تشخیص دهد که مشکل دستگاه از کجا می‌باشد. در این شرایط تعمیرکار کاربلد عیب دستگاه را به درستی تشخیص داده و درصدد تعمیر آن اقداماتی را انجام می‌دهد. پس می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که قدم اول در تعمیر دستگاه‌های سنگ شکن، عیب‌یابی صحیح می‌باشد. با عیب‌یابی اصولی و درست به همراه استفاده از تجهیزات مربوطه می‌توان تعمیرات را به نحو احسن انجام داد.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *