تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
کانکیو سنگ شکن هیدروکن

کاربرد کانکیو سنگ شکن هیدروکن

 کانکیو سنگ شکن هیدروکن چیست؟

 کانکیو سنگ شکن هیدروکن قطعه ای از فولاد مولیبدن منگنزی است که یکی از قطعات اصلی و مهم سنگ شکن های مخروطی هیدروکن به شمار می رود. هنگامی که یک قطعه سنگ وارد مخزن سنگ شکن مخروطی می شود، خرد کردن سنگ تحت فشار انجام می شود. از عناصر دخیل در خرد شدن و ریزش سنگ می توان به کانکیو هیدروکن اشاره کرد.

کانکیو و کاربرد آن در هیدروکن

معادن به عنوان ذخایر منابع طبیعی شناخته می شوند که در تهیه مصالح ساختمانی، استخراج مواد خام معدنی و تبدیل آنها به محصولات جدید و قابل استفاده با ماشین آلات قوی و خاص مورد استفاده قرار می گیرند. وقتی قطعات عظیم سنگ از دل کوه جدا می شود و با ماشین آلات سنگین حمل می شود، به مرحله شکستن می رسد. سنگ شکن فکی و سنگ شکن مخروطی هیدروکون ابزاری قدرتمند برای خرد کردن ذرات معدنی است. کانکیو و منتل از اجزای اصلی سنگ شکن هیدروکن هستند و در این مقاله در مورد کانکیو توضیح خواهیم داد. همانطور که قبلاً گفته شد Kankio قطعه ای ساخته شده از فولاد مولیبدن منگنز است که در اندازه های مختلف در انواع هیدروکن ها برای سنگ خرد شده استفاده می شود.

کاربرد کانکیو در معادن سنگ چیست؟

معادنی که محصول نهایی آنها منجر به تولید مصالح ساختمانی می شود، در انواع سنگ های بی بعدی، سنگ های نما و سنگ های ریز برای استفاده در کف و داخل سازه استفاده می شود. کوبیت یا سنگ شکن مخروطی در تمامی معادن ذکر شده قابل استفاده است. کانکیو به شکل مخروط می باشد و 450 کیلوگرم وزن آن است . وزن کانکیو 50 کیلوگرم بیشتر از منتل است و موقعیت او در داخل تاپ شل است. به این ترتیب کانکیو به دلیل سختی و وزن سنگ ها را خرد می کند.

انواع مصالح و لوازم ساختمانی اعم از : تولید سنگ و ماسه کار کانکیو سنگ شکن هیدروکن می باشد.

استفاده از لوازم سنگ شکن کانکیو در اندازه های مختلف کانکیو برای نگین های مختلف

1- هیدروکن مدل 36-2، Cankio 2 و Topshell 4 برای سنگ های 50x40x40mm
2- هیدروکن مدل 4-36 کانکیو 4 و تاپشل 4 ابعاد سنگ ورودی 75x50x50 میلی متر می باشد.
3- هیدروکن مدل 36-5 Cankio 5.5 و Topshell 5.5 ابعاد سنگ ورودی 125x75x75 میلی متر
4- هیدروکن مدل 5.6-36 Kankio 5.6 و Topshell 5.6 ابعاد سنگ ورودی 150x100x100 میلی متر
5- هیدروکن مدل 36-8 Conqueo 8 و Topshell 8 ابعاد سنگ ورودی 175x125x125 میلی متر

چرا کانکیو در اندازه های مختلف استفاده می شود؟

همانطور که می بینید برای شکستن سنگ هایی با اندازه های مختلف به اندازه های مختلف کانکیو نیاز است. سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است:

آیا بهتر نیست به جای صرف هزینه و استفاده از انواع مختلف کانکیو در فرآیند خردایش، از یک نوع خاص سنگ و یک نوع کانکیو در فرآیند خردایش استفاده شود؟

اندازه های مختلف کانکیو آیا از نظر علمی مناسب است ؟

شاید در یک نگاه این سوال قابل قبول به نظر برسد، اما از نظر علمی نامناسب است. زیرا انواع کانکیو عملکرد یکسانی ندارند و مواد خروجی هر نوع کاربرد خاص خود را دارند.

کانکیو و استفاده موثر از این قطعه در دستگاه هیدروکن

Conque Hydrocon جزء مهم و موثر هیدروکن ساخت شن و ماسه است، این سنگ شکن مخروطی است که بیشتر به عنوان سنگ شکن ثانویه استفاده می شود. با تغییر سایز پوسته بالایی می توان از آن به عنوان سنگ شکن ریز، هیدروکن یا هیدروکن برتر (سنگ شکن درشت) استفاده کرد. کار هیدروکن این است که سنگ مورد استفاده را در ابعاد مورد نیاز برای استفاده در کاربردهای مختلف بر روی سنگ خرد کرده و به ماسه تبدیل می کند.
مقاومت Conque Mantel Hydrocon

کانکیو-هیدروکن

Kankio Mantel یکی از قطعات اصلی سنگ شکن هیدروکن ساخته شده از فولاد مولیبدن منگنز است. این قطعه در تحمل بار ورودی برخورد بالایی را دارد .  جنسیت مهم است.

به همین دلیل است که Kankio برای مصرف کنندگان در Hydrocon بسیار مهم است. به طور کلی از فولاد منگنز مولیبدن ساخته می شود و عمر مخروط را طولانی می کند، بنابراین مخروط مولیبدن و مخروط ضد سایش در مجموعه خانه شنی جدید تولید و به معدن دارن عرضه می شود.

کانکیو منتل دارای 450 کیلوگرم وزن می باشد و ضد سایش است . این قسمت در داخل پوسته بالایی قرار دارد. و با کمک این قطعه و سایر تکه های سنگ به صورت شن خرد می شود. و با استفاده از سختی مواد و وزن کانکیو هیدروکن، سنگ ها خرد می شوند.

در واقع بین شومینه و کانکیو یک شکاف وجود دارد و این شکاف با بستن این شکاف با چرخش بوشینگ خارج از مرکز و شفت هیدروکن واقع در پایین شفت اصلی ایجاد می شود.

در واقع باز و بسته شدن دهانه از طریق چرخش شفت عامل اصلی کاهش است. به منظور تغییر مشخصه بار خروجی، می توان با استفاده از جک بالابر، فاصله بین ژاکت ها را تغییر داد.

مقدار ورودی با استفاده از کانکیو سنگ شکن هیدروکن چقدر است ؟

بار ورودی از طریق بازوهای بریکر و پوسته بالایی وارد هیدروپوزیشن می شود. کانکیو اندازه های متفاوتی دارد و برای خرد کردن سنگ در اندازه های مختلف استفاده می شود. هر نوع کانکیو کاربرد خاص خود را دارد. اگرچه این قطعات کاربردهای مشابهی دارند، اما جزئیات بارهای خروجی متفاوت است.

1- برای سنگ‌هایی که در اندازه‌های 50x40x40 میلی‌متر عرضه می‌شوند: Hydrocon مدل 2-36، Conqueo 2 و Topshell 4
2- برای سنگ هایی که در اندازه های 75 × 50 × 50 میلی متر هستند: Hydrocon مدل 4-36، Cankio 4 و Topshell 4
3- برای سنگ های ورودی 125 × 75 × 75 میلی متر : Hydrocon مدل 36-5، Cankio 5.5 و Topshell 5.5
4- برای سنگ هایی که در اندازه های 150 × 100 × 100 میلی متر هستند: Hydrocon مدل 5.6-36، Kankio 5.6 و Topshell 6.5
5- برای سنگ های ورودی به ابعاد 175x125x125 میلی متر: Hydrocon مدل 36-8، Conqueo 8 و Topshell 8

استفاده از Mentel 2 در کنار Kankio 2 یا Kankio 4 منجر به استفاده از هیدروکن به عنوان ماسه ساز می شود. استفاده از منتل 4 به همراه Kankio 4، Kankio 5، Kankio 5/6، Kankio 7 یا Kankio 8 دستگاه را به یک اسکراپر تبدیل می کند. برای تغییر استفاده از هیدروکن به عنوان برش یا برش یا هیدروکن برتر، اندازه پوسته بالایی نیاز به تغییر دارد.

به دلیل مخروطی بودن، دهانه 36 اینچی Mantle باعث شد که شکن Hydrocon به 36 inch Hydrocon معروف شود.

برای تعمیر انواع دستگاه سنگ شکن همکاران ما در مجموعه سنگ شکن سازه کنار شما خواهند بود

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *