تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
مشکلات دستگاه‌های سنگ شکن

رایج‌ترین مشکلات دستگاه‌های سنگ شکن

در این مقاله قصد داریم درباره رایج‌ترین مشکلات دستگاه‌های سنگ شکن توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم. بدیهی است که هر دستگاهی به مرور زمان دچار مشکلاتی می‌شود حتی اگر بهترین نمونه‌های یک دستگاه را تهیه کنید باز هم ممکن است در ادامه مشکلاتی پیش آید.

دستگاه‌های سنگ شکن نیز از این قائده مستثنی نیستند، برخی از مشکلات وجود دارند که در بین دستگاه‌های سنگ شکن رایج هستند. آشنایی با این مشکلات و اطلاع از آن‌ها قبل از خرید این دستگاه‌ها می‌تواند در نگهداری و تعمیر آن‌ها به شما کمک بسزایی کند. از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است دستگاه‌های سنگ شکن با آن‌ها مواجه شوند به شرح موارد زیر می‌باشد :

مشکلات دستگاه‌های خردکن سنگ

1 خرد کردن سنگ‌ها در اندازه‌های غیر استاندارد
2 راندمان خرد کردن پایین
3 ساییده شدن بعضی از قطعه‌ها
4 صداهای غیر معمول قطعات
5 خرابی بوش‌ها

در صورت بروز مشکل در دستگاه‌های سنگ شکن چه باید کرد؟

در بخش قبلی به رایج‌ترین مشکلات دستگاه‌های سنگ شکن و کوبیت پرداختیم اما مسئله‌ای که در اینجا حائز اهمیت می‌باشد این است که اگر هر یک از مشکلات مذکور رخ داد چه باید کرد؟ چنانچه با هر یک از مشکلات ذکر شده روبرو شدید سریعا دستگاه سنگ شکن را خاموش نمائید و با یک تعمیرکار تماس بگیرید. در صورتی که علائم خرابی را در دستگاه مشاهده نمودید نباید نسبت به آن‌ها بی‌توجه باشید چرا که این علائم به ظاهر ساده می‌توانند آسیب‌های جدی را به دستگاه وارد کنند. به تبع آن اگر دستگاه آسیب ببیند تولیدات آن نیز با مشکلاتی مواجه خواهد شد. با این اوصاف هر علائم و مشکل ساده‌ای می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد پس لطفاً در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی کنید و درصدد تعمیر آن‌ها برآیید.

روش‌‌های نگهداری سنگ شکن

شاید این جمله زیاد به گوشتان خورده که پیشگیری بهتر از درمان است. در خصوص دستگاه‌های سنگ شکن نیز این جمله به نوعی صدق می‌کند. اگر به درستی از آن‌ها نگهداری کنید امکان بروز مشکل تا درصد زیادی پایین خواهد آمد.

روش‌‌های نگهداری سنگ شکن

اگر در زمان‌های معینی بررسی‌ها و بازرسی‌های لازم را انجام دهید از خرابی دستگاه جلوگیری خواهید کرد، همچنین طول عمر مفید دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.

تعویض قطعات سنگ شکن

تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه سنگ شکن در برخی از قطعه‌های دستگاه سنگ شکن نیاز دارند که پس از مدت معینی تعویض شوند. این قطعه‌ها قبل از آنکه خرابی به بار آورند باید تعویض گردند. در مواردی نیز باید روان کننده‌ها، فیلترها و تسمه‌ها نیز عوض شوند. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که حتی اگر دستگاه از خود علائمی نشان ندهد و مشکل خاصی نداشته باشد، بهتر است در زمان‌های معینی آن را به یک تعمیرکار نشان دهید چرا که در بعضی از مواقع مشکلات دستگاه علائمی از خود نشان نمی‌دهند. پس هر از گاهی اگر آن‌ها را چک کنید می‌توانید از پیامدهای احتمالی پیشگیری نمائید.

تعمیر دستگاه سنگ شکن

هنگامی که درباره رایج‌ترین مشکلات دستگاه‌های سنگ شکن صحبت کردیم، بهتر است درباره نحوه تعمیر آن‌ها نیز بحثی داشته باشیم. در هر حال بعد از بروز مشکل باید دستگاه سنگ شکن را تعمیر کنید. در یک روش استاندارد جهت تعمیر لوازم سنگ شکن باید تعمیر کار قطعات را جدا نموده و تمیز گردند. پس از آن قطعات را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر شوند و یا تعویض گردند.

در آخر برای تعمیر دستگاه سنگ شکن مخصوصا سنگ شکن فکی باید از یک تعمیرکار زبده و حرفه‌ای کمک گرفت چرا که تعمیرکار می‌تواند به خوبی دستگاه را عیب‌یابی کند. با عیب‌یابی صحیح می‌توان تعمیری درخور داشت. گاها عیب دستگاه را اشتباها تشخیص می‌دهند و پیرو آن تعمیر درستی صورت نمی‌گیرد. پس با این حساب انتخاب یک تعمیرکار کار درست بسیار مهم است چرا که عیب‌یابی نادرست می‌تواند هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد. پس می‌توان گفت که بهترین تعمیر دستگاه سنگ شکن زمانی اتفاق می‌افتد که عیب‌یابی به درستی انجام شود و عیب دستگاه عیناً همان مشکلی باشد که پیش آمده است.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *