تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
ظرفیت دستگاه سنگ شکن فکی

ظرفیت دستگاه سنگ شکن فکی چه مقدار است ؟

با استناد به مقاله‌های پیشین درباره دستگاه‌های سنگ شکن فکی در این مقاله نیز قصد داریم درباره ظرفیت دستگاه سنگ شکن فکی توضیحاتی را برای شما شرح دهیم.

از این رو در این مقاله سعی بر آن داریم که درباره ظرفیت این مدل از دستگاه‌های سنگ شکن یا کوبیت نیز اطلاعاتی را ارائه کنیم و همچنین در مورد لوازم سنگ شکن برای شما بازگو کنیم.

برای روشن‌تر شدن این مسئله بهتر است ابتدا بار دیگر نیز با تعریف دستگاه سنگ شکن فکی آشنا شوید تا در ادامه در خصوص ظرفیت آن‌ها پیش زمینه‌ای داشته باشید.

دستگاه سنگ شکن فکی چیست ؟

دستگاه‌ سنگ شکن فکی دستگاهی است که به جهت خرد کردن سنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های سنگ شکن فکی از دو صفحه (فک) تشکیل شده‌اند. این دو صفحه صاف و یا موج‌دار می‌باشد که یکی از آن‌ها ثابت بوده و دیگری متحرک است. طریقه خرد شدن سنگ‌ها در این مدل از دستگاه‌های سنگ شکن بدین گونه می‌باشد که سنگ‌ها در بین دو صفحه و یا همان فک قرار می‌گیرند و از طرف فک‌ها به سنگ‌ها فشار وارد می‌شود.

در مواردی نیز نیروی برشی بر سنگ‌ها وارد می‌گردد، چه نیروی فشاری و چه نیروی برشی هر دو باعث خرد شدن سنگ‌ها می‌شوند.

سنگ شکن فکی

انواع دستگاه سنگ شکن فکی

قبل از پرداختن به بحث ظرفیت دستگاه سنگ شکن فکی بهتر است در خصوص انواع آن‌ها نیز اظهاراتی را بیان کنیم.

سنگ شکن‌های فکی را می‌توان در دو گروه مختلف از دسته بندی‌ها جای داد اما تفکیک آن‌ها در این دو گروه‌ براساس نحوه حرکت فک‌ها نسبت به همدیگر می‌باشد. پس می‌توان دلیل تمایز آن‌ها را در طریقه حرکت فک‌ها نسبت به همدیگر دانست که از این رو آن‌ها به دو گروه :

1- تک بازو

2- بازو مضاعف تقسیم می‌شوند.

سنگ شکن فکی

همچنین در نظر داشته باشید که اندازه فک‌ها براساس اندازه مستطیل دهانه بالای آن تعیین می‌شود. که اینکار بر عهده ی اپراتور دستگاه می باشد که برای کسب اطلاعات در مورد وظایف اپراتور دستگاه سنگ شکن نیز باید اطلاعاتی داشته باشید ، همچنین از طرفی اگر بخواهیم دستگاه‌های سنگ شکن فکی را براساس ظرفیت آن‌ها دسته بندی کنیم باید گفت که آن‌ها در این باره دارای تنوع بیشتری هستند و انواع مختلفی را شامل می‌شوند، در این خصوص به ادامه این مقاله توجه فرمائید.

ظرفیت دستگاه سنگ شکن فکی چقدر است ؟

به هنگام تولید دستگاه‌های سنگ شکن فکی تولید کنندگان آن‌ها را در ظرفیت‌های تولیدی متفاوتی تولید و عرضه می‌کنند‌. در واقع منظور از ظرفیت این دستگاه‌ها ظرفیت تولید آن‌ها می‌باشد.

یعنی این که این دستگاه‌ها تا چه اندازه گنجایش دارند تا مواد ورودی را در خود جای دهند و پس از آن به اندازه ظرفیت تعیین شده برای آن‌ها مواد خروجی تولید نمایند.

در این باره باید گفت که حداکثر ظرفیتی که برای دستگاه‌های سنگ شکن فکی در نظر گرفته شده است تا ۶۰۰۰ تن می‌باشد. در توصیفی دقیق‌تر در خصوص ظرفیت این دستگاه‌ها باید اظهار داشت که مدل‌های مختلفی از این دستگاه‌ها، ظرفیت‌های متفاوتی دارند.

به عنوان مثال مدل‌های ۸۰ × ۱۰۰ ، ۹۰ × ۱۱۰ ، ۱۰۰ × ۱۳۰ ، ۱۰۷ × ۱۴۰ ظرفیت تولید آن‌ها به ترتیب ۱۰۰_۲۰۰ ، ۱۲۰_ ۱۵۰ ، ۲۷۵_۵۰۰ ، ۵۰۰_۶۰۰ می‌باشد. همان گونه که ذکر شد ظرفیت تولید در دستگاه‌های سنگ شکن فکی طبق اندازه ورودی دهانه متفاوت خواهد بود. در حالت کلی ظرفیت تولید و یا همان حجم ورودی و حجم خروجی این نوع از دستگاه‌های سنگ شکن را طبق وزن دستگاه و اندازه دهانه دستگاه متفاوت می‌سازند.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *