تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
صفر تا صد دستگاه سنگ شکن هیدروکن

صفر تا صد دستگاه سنگ شکن هیدروکن شرکت سنگ شکن سازه

برای تامین قطعات، استعلام قیمت و مشاوره رایگان در مورد صفر تا صد دستگاه سنگ شکن هیدروکن می توانید با ما تماس بگیرید.

همانطور که در مقاله دستگاه‎های سنگ شکن صنعتی اشاره کردیم ، دستگاه هیدروکن یکی از سنگ شکن های شفت عمودی (vsi) می باشد. این ماشین ها برای کاربردهای متنوعی از جمله تولید شن و ماسه با کیفیت بالا، سنگدانه های خوش فرم و مواد معدنی صنعتی مناسب هستند. آنها همچنین می توانند برای شکل دادن یا حذف سنگ نرم از سنگدانه ها استفاده شوند. این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه های سنگ شکن در مراحل ثانویه فرآیند خردایش می باشد.

عملکرد دستگاه هیدروکن

در دستگاه هیدروکن بار ورودی بین بازوهای بالایی دستگاه وارد شده و بین فضای بین مخروط و گوشته قرار می گیرد. سپس این شکاف بسته شده و به بار ورودی فشار وارد می شود و فرآیند خردایش انجام می شود. محفظه هایی که مخروط و گوشته را نگه می دارند، پوسته بالایی و پوسته پایینی نامیده می شوند. مکانیسم دستگاه هیدروکن یا کوبیت بر اساس حرکت شفت اصلی و باز و بسته شدن فضای V شکل بین پوسته بالایی و پوسته پایینی است. بار ورودی از بالا به داخل این حفره می افتد و با بسته شدن شکاف، فشار به بار ورودی وارد می شود. در این توضیحات کل فرآیند شکستن این دستگاه را به صورت ساده توضیح داده ایم. در زیر به طور کامل این فرآیند را به همراه معرفی کامل قطعات دستگاه توضیح می دهیم.

کارکرد دستگاه هیدروکن

قطعات سنگ شکن هیدروکن

همانطور که گفتیم در لوازم سنگ شکن دو قسمت مهم دستگاه هیدروکن پوسته بالایی و پوسته پایینی هستند. پوسته بالایی از فولاد کربنی ساخته شده و در بالای دستگاه قرار می گیرد. این قسمت با 12 پیچ به ساقه وصل می شود. قسمت های Cankio و Mantel به این دو قسمت متصل می شوند. با کاهش فاصله بین این دو، بار ورودی سرکوب و خرد می شود. تمام این قسمت ها در مرکز سر شفت هیدروکن اصلی قرار دارند. حرکت شفت است که باعث باز و بسته شدن این حفره V شکل می شود. عامل اصلی در حرکت این محور، بوش خارج از مرکز قرار گرفته در پایین این شفت است. دینام 125 اسب بخار قدرت را برای مجموعه مرکزی اصلی، سپر و شفت اصلی تامین می کند.

لوازم سنگ شکن هیدروکن شامل چه مواردی است ؟

قسمت بعدی جک بالابر است که وظیفه آن تغییر اندازه دهانه بین مخروطی و شومینه است. همچنین می توان با تغییر اندازه شفت میزان و سرعت بار خروجی را تغییر داد. با تعویض Mantel و Topshell کانکیو می توان انواع سنگ شکن ها (سنگ شکن اولیه، ماسه ساز، سنگ شکن قلوه سنگ، درشت سنگ شکن یا ریز سنگ شکن هیدروکن یا سنگ شکن فکی ) را مشخص کرد.

قسمت بعدی آستین شفت است که از شفت اصلی محافظت می کند. گروه صنعتی سنگ شکن سازه کلیه قطعات دستگاه هیدروکن را با بهترین کیفیت عرضه می کند. برای کاوش رایگان و استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

بررسی مکانیزم مکانیکی سنگ شکن های صنعتی

محفظه هیدروکن وظیفه انتقال حرکت از موتور الکتریکی به محور اصلی از طریق چرخ میل لنگ و چرخ دنده پینیون را بر عهده دارد. شفت بلبرینگ در بالای بلبرینگ ها، اسپیسرها، فولی دستگاه، دنده پینیون و غیره نصب می شود. داخل پوسته ای که در آن نصب شده قرار می گیرد. پس از قرار گرفتن فولی بر روی شفت هوزینگ، بوش هیدروکن فولی در اطراف شفت هوزینگ قرار می گیرد و با پین مربوطه ثابت می شود. سپس حلقه فولی روی فولی دستگاه پیچ می شود. بوش هیدروکن فولی برای محکم کردن دستگاه به شفت محفظه استفاده می شود.

بخش محفظه هیدروکن

کلمه “محفظه” به تنهایی به یک قاب یا محفظه بیرونی اشاره دارد که برای محافظت از مکانیسم داخلی استفاده می شود. “محفظه” از آلودگی مکانیسم داخلی با زباله ها و گرد و غبار خارجی جلوگیری می کند. همچنین ممکن است شامل اتصالات یا براکت های یکپارچه برای نگه داشتن اجزای داخلی در جای خود باشد. گاهی اوقات برای عملکرد آن، محفظه یا “کابینت” خود دستگاه است.

شفت محفظه هیدروکن در داخل پوسته مجموعه محفظه قرار دارد. انرژی دورانی موتور الکتریکی توسط مجموعه محفظه هیدروکن به چرخ دنده کرانویل منتقل می شود. بلبرینگ و اسپیسر و دنده پینیون و غیره در ابتدا و انتهای دستگاه. به این قسمت ثابت شده است چرخش چرخ دنده میل لنگ در انتهای بوش فولادی باعث چرخش محور هیدروکن می شود.

بخش روانکاری و خنک کننده

روغن کاری و روانکاری عالی یکی از نکات بارز دستگاه هیدروکن می باشد که مسئولیت آن بر عهده قسمت های مختلف می باشد. بوشینگ ها نقش مهمی در روانکاری هیدروکن دارند. بوش برنجی، بوش استیل و بوش اسپایدر از انواع بوش های مورد استفاده در این دستگاه هستند. به بوش برنجی کنگره نیز می گویند. بوش از آلیاژ برنج ساخته شده است که بسیار بادوام و ماندگار است. علاوه بر این کانال هایی در بدنه این قسمت تعبیه شده که با انتقال روغن به دو طرف بوش باعث خنک شدن و روانکاری بوش می شود. با توجه به اهمیت این کانال ها، دقت بالایی برای ساخت آنها لازم است.

مخزن روغن کاری وظیفه رساندن روغن به اجزای سر شفت را دارد. دوک وظیفه اجزای اصلی جک و همچنین محفظه ها و بوش ها را بر عهده دارد. این قطعه با روانکاری سایر قطعات باعث افزایش راندمان و کاهش هزینه های نگهداری می شود. علاوه بر این، پمپ روغن هیدروکن وظیفه روانکاری را بر عهده دارد. کولر هیدروکن یا کولر هیدروکن یکی از مهم ترین مواد مصرفی هیدروکن است که وظیفه خنثی سازی حرارت بالای تولید شده در دستگاه را بر عهده دارد و در نتیجه از ذوب شدن کنترل پمپ جک هیدروکن جلوگیری می کند.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *