تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
سرند ماسه شویی

خرید سرند ماسه شویی

دستگاه سرند یکی دیگر از دستگاه های کارخانه ها از جمله معادن شن و ماسه است، دستگاه سرند برای جداسازی یا مخلوط کردن شن و ماسه از خاک و یا دانه بندی شن و ماسه با سایزهای مختلف استفاده می شود.

برای خرید لوازم سنگ شکن از جمله سنگ شکن فکی و سرند به سایت سنگ شکن سازه که در زمینه تولید دستگاه سنگ شکن و کوبیت فعالیت دارد مراجعه کنید.

ماشین آلات مدرن کارخانه آسفالت

دستگاه سرند بیشتر در خطوط فرآوری کارخانه های مختلف استفاده می شود. همانطور که مشاهده می کنید از این دستگاه در خطوط شن و ماسه و معادن نیز استفاده می شود. سرند در زبان لغت به عنوان غربال متفاوت از غربال تعریف شده است. در واقع از الک برای جداسازی کلیه مواد زائد و ضایعاتی که می توانند به مواد اصلی و اولیه مخلوط شوند استفاده می شود. دستگاه Serand در واقع تمام ناخالصی های موجود را تجزیه می کند.

Serand می تواند مواد را از چند میکرون تا چند سانتی متر بر اساس نیاز کاربر شما جدا کند.

دستگاه Serand در بخش‌های مختلف فرآیند برای طبقه‌بندی و دانه‌بندی مواد ورودی و خروجی که معمولاً برای مواد درشت دانه قابل استفاده است و هیدروسیلیکون‌ها را می‌توان برای طبقه‌بندی مواد ریز کمتر از ۵۰۰ میکرون استفاده کرد. دستگاه سرند جایگاه ویژه و کاربردی در معادن و کارخانجات دارد، در جداسازی معدن، شن و ماسه در معادن سرند کاربرد دارد. الک الکتریکی جایگزین الک یا الک شد و این فناوری جدید امکان جداسازی آسان چندین تن ماسه را در هر ساعت فراهم کرد.

ماشین آلات مدرن کارخانه آسفالت

نکته مهم دیگری که در مورد دستگاه سرند می توانیم به آن اشاره کنیم این است که برای جلوگیری از اتلاف انرژی، افزایش راندمان تولید، ظرفیت تولید و کیفیت استفاده می شود. سطح دستگاه سرند به گونه ای مایل است که بتوان شن و ماسه را در ابعاد مشخصی جدا کرد. موتور الکتریکی سرند که نیروی محرکه دستگاه است این کار را انجام می دهد. روش های مختلفی برای خرید ماسه شوی وجود دارد.

برای خرید حضوری می توانید به مراکز فروش سراسر کشور مراجعه کنید و برای خرید غیر حضوری به صورت آنلاین سفارش دهید.

قطعات دستگاه سرند

سرند یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در هر کارخانه است که محدود به بخش خاصی نیست و نیاز به مواد گرانولی دارد. این دستگاه از قطعات مختلفی تشکیل شده است که در اثر تماس مداوم با مواد ممکن است ساییده شوند یا بشکنند. اگر قطعه فرسوده یا آسیب دیده را تعویض کنید، سرند ترمیم می شود و کارایی آن بالا می رود. در نتیجه تعویض قطعات فرسوده سرپانتین باعث افزایش راندمان عملکرد دستگاه می شود. مهم ترین قسمت های سرند عبارتند از:

توری سارند

این توری از فولاد پر کربن ساخته شده و در کارخانه های ماسه، زغال سنگ و آسفالت کاربرد دارد.

بلبرینگ سرند

هر سرند باید بلبرینگ مخصوص به خود را داشته باشد، در هنگام سفارش باید به سایز سرند دقت کنید.

یاتاقان سرند

این قطعه از ریخته گری سخت ساخته شده و به دلیل جنس اصلی خود دارای طول عمر بالایی می باشد.

لنگر سرند

لنگر نیز مانند تخت از چدن ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

توری سرند

شفت اصلی مستقیم

گردان سرند

انواع ساردین

قفسه های صنعتی از فولاد قوی ساخته شده اند. این نوع سرندها دارای توری هایی با طول و عرض متفاوت هستند و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. در زیر به معرفی انواع سرندهای صنعتی و ویژگی های آنها می پردازیم. انواع ماسه صنعتی عبارتند از:
سر ارتعاشی

قطعات دستگاه سرند

صفحه های ویبره دارای ساختاری قوی و بادوام هستند که برای جداسازی مواد از 350 میلی متر تا 500 میکرون استفاده می شود. این نوع دستگاه های سرند صنعتی قابلیت نصب و تعویض سریع و آسان توری با استفاده از پنکیک را دارند.
سرند بوز

تیغه های مشبک از فولاد مقاوم در برابر سایش ساخته شده اند تا در برابر سایش مقاوم باشند. این نوع الک صنعتی دارای توری ذوزنقه ای است و برای الک دانه های بزرگتر استفاده می شود.
قلعه سرند

صفحه های میل لنگ یا رفت و برگشتی از نظر عملکرد مشابه صفحه نمایش های دستی هستند. به گونه ای هستند که با حرکات رفت و برگشت مواد را از هم جدا می کنند. این نوع سرند عموماً برای کارخانه های کوچک یا متوسط ​​استفاده می شود.

همچنین مطالعه کنید

یک سنگ شکن خوب چه مشخصاتی دارد ؟

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *