تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
یک سنگ شکن خوب چه مشخصاتی دارد ؟

یک سنگ شکن خوب چه مشخصاتی دارد ؟ ویژگیهای سنگ شکن خوب چیست ؟

آیا می دانید یک سنگ شکن خوب چه مشخصاتی دارد ؟

سنگ شکن ها در انواع مختلفی مانند سنگ شکن فکی ، سنگ شکن ضربه ای، سنگ شکن مخروطی تولید می شوند. نوع سنگ شکن باید با توجه به نوع و ویژگی های ماده ای که قرار است خرد شود و نیازهای فرآیند صنعتی انتخاب شود.

سنگ شکن مخروطی برای خرد کردن سنگ های سخت توصیه می شود. این نوع سنگ شکن با ساختاری قوی و بادوام برای خرد کردن سنگ های سخت مانند :

1- سنگ آهن

2- سنگ طلا

3- مس

4- آسیاب سنگ شکن چکشی

4- سنگ آهن بسیار مناسب است.

ویژگیهای سنگ شکن خوب چیست ؟

لوازم سنگ شکن مخروطی دارای الک ته است که مواد خرد شده را به اندازه های مختلف جدا می کند و مواد را به صورت پودر استخراج می کند.

این سنگ شکن با کوبیت با سیستم فشار هیدرولیک خود می تواند بار خرد کردن و اندازه مواد خروجی را تنظیم کند.

سنگ شکن مخروطی دارای قدرت بالایی است که باعث می شود به راحتی مواد سخت را خرد کند و ویژگی های دیگری مانند :

1- اندازه ورودی و خروجی

2- ظرفیت آن نیز برای خرد کردن سنگ های سخت قابل قبول است.

بنابراین سنگ شکن مخروطی به دلیل استحکام، دوام و توانایی تولید مواد خروجی در اندازه های مختلف برای خرد کردن سنگ های سخت توصیه می شود.

قطع کننده ها در یک سنگ شکن خوب چه کارایی دارند ؟

قطع کننده هایی وجود دارند که می توانند به سیستم های هوشمند متصل شوند.

با ورود فناوری اینترنت اشیا به صنعت، بریکرهای هوشمندی توسعه یافته اند که با کمک حسگرها و دستگاه های مرتبط، عملکرد بهینه و کارایی بهتری را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، برخی از سنگ شکن های هوشمند دارای سیستم های اتوماسیونی هستند که به طور خودکار سرعت و فشار مواد خرد کن را برای دستیابی به کارایی بیشتر تنظیم می کنند.

همچنین با استفاده از فناوری اینترنت اشیا می توان بریکرها را به شبکه های بزرگتر متصل کرد و از اطلاعات جمع آوری شده توسط سیستم های مختلف برای افزایش کارایی و بهینه سازی فرآیند استفاده کرد.

قطع کننده ها در یک سنگ شکن خوب چه کارایی دارند ؟

سنگ شکن های هوشمندی که می توانند به سیستم های هوشمند متصل شوند، کارایی و بهینه سازی فرآیند خرد کردن مواد را تضمین می کنند.

سنگ شگن های شرکت سنگ شکن سازه

شرکت سنگ شکن سازه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه ساخت و تولید ماشین آلات راه و ساختمان سنگ شکن کارخانه آسفالت و بتن آماده شروع کرده و با در اختیار داشتن نیروی ماهر و متخصص در بخش طراحی ، مهندسی و تولید توانسته پاسخگوی نیازهای فراوان معادن کشور در بخش خردایش و تولید آسفالت و بتن باشد.

این شرکت با اتکا بر دانش فنی و نیروهای متخصص خود در بخشهای مختلف تولیدات خود را عرضه و علاوه بر کشور عزیزمان در کشورهای افغانستان ، عراق ، ترکمنستان و آذربایجان صادر نموده است.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *