تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰

راهنمای سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰

سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰ جزو سنگ‌ شکن‌هایی هستند که به منظور خرد کردن سنگ‌های سخت به کار گرفته می‌شود. به عبارت دقیق‌تر این مدل از سنگ شکن‌ ها جهت شکستن انواع سنگ‌های رودخانه‌ای و کوهی که سختی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آن جهت که این نوع از سنگ شکن‌ها به سه سری سندان قابل تنظیم مجهز هستند و هم به صورت دستی و هم هیدرولیکی می‌توان آن‌ها را کنترل نمود پس می‌توان این اطمینان را داد که این دستگاه‌ها کارایی بالایی خواهند داشت.

مکانیزم کوبیت اچ اس ۱۰

با توجه به این که کوبیت‌های اچ اس ۱۰ دارای یک روتور هستند که این روتور نیز به نوبه خود ۲ تا ۶ ردیف پره چکش دارد. این قطعه از سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰ به سرعت می‌چرخد و سنگ‌ها را به سمت دیوار داخلی دستگاه سنگ شکن پرتاب می‌کند، با این عمل سنگ‌ها خرد می‌شوند. توجه داشته باشید که دیواره این نوع از سنگ شکن‌ها از چند سپر آجر دار که از آلیاژ‌های ضد سایش هستند، ساخته شده است.

 

مکانیزم کوبیت اچ اس ۱۰

با چنین ساختی این دیواره‌ها سخت می‌شوند و در خرد کردن سنگ‌ها نقش زیادی را ایفا می‌کنند. بدین صورت که سنگ‌ها با ورود به این بخش از دستگاه به دیواره برخورد کرده و با توجه به سختی دیواره سنگ‌ها خرد می‌شوند.

سندان کوبیت اچ اس ۱۰

همانگونه که پیشتر نیز به این موضوع اشاره شد کوبیت‌های اچ اس ۱۰ به سه ردیف سندان مجهز هستند. این سندان‌ها قابل تنظیم نیز می‌باشند. به طور معمول آن‌ها به صورت یکدست تعبیه می‌شوند و ردیف‌های بالایی از فولاد منگنزی ساخته شده‌اند. این در حالی است که سندان‌های ردیف وسطی و پایینی ساخته شده از بدنه آهنی هستند اما با لاینر‌های منگنزی پوشیده می‌شوند.

چکش کوبیت اچ اس ۷ و اچ اس ۱۰ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

چکش کوبیت اچ اس ۱۰

بدیهی است که دستگاه سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰ دارای اجزای مختلفی می‌باشد که یکی از اجزای آن چکش کوبیت است. می‌توان این جزء از دستگاه را مهم‌ترین قسمت آن دانست، به طوری که نبود آن می‌تواند کارکرد کل دستگاه را مختل سازد. با ورود بار به داخل دستگاه چکش‌ها به آن‌ها ضربه وارد می‌کنند و پس از آن سنگ‌ها به سمت سندان پرتاب می‌شوند. معمولا در کوبیت‌های اچ اس ۱۰ در هر دست ۴ عدد چکش وجود دارد که وزن تقریبی هر دست چکش برابر با ۷۵۶ کیلو گرم می‌باشد.

hs10 چکش کوبیت

این مورد را نیز حتما در نظر داشته باشید که دستگاه‌های سنگ شکن در انواع مدل‌ها تولید می‌گردند مانند سنگ شکن فکی ایجاد می شوند که کوبیت اچ اس ۱۰ نیز یکی از این مدل‌ها می‌باشد، از این رو چکش به کار رفته در هر مدل از دستگاه سنگ شکن باید متناسب با آن مدل باشد. از طرفی قطعات و لوازم سنگ شکن دستگاه سنگ شکن به مرور زمان ساییده و فرسوده می‌شوند. در این زمان باید قطعه مربوطه عوض شود. چکش کوبیت نیز جزو قطعه‌هایی می‌باشد که دائما با سنگ‌ها برخورد می‌کند. به همین جهت ممکن است زودتر از سایر قطعات ساییده شود. در این حالت باید برای تعویض چکش کوبیت اقدام فرمائید.

خرید کوبیت اچ اس ۱۰

همانطور که ذکر شد مدل‌های متفاوتی از دستگاه‌های سنگ شکن کوبیت موجود می‌باشد. هر کدام از مدل‌ها دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که مختص آن‌هاست. همین ویژگی‌ها و خصوصیات قیمت نهایی و تمام شده این دستگاه‌‌ها را تعیین می‌کنند. از طرفی قیمت آن‌ها به جنس قطعات آن‌ها نیز مرتبط است. به هنگام خرید دستگاه سنگ شکن کوبیت اچ اس ۱۰ باید از قبل اطلاعاتی را کسب کنید و یا برای راحتی کار از نمایندگی‌های معتبر برای خرید آن‌ها اقدام نمائید. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و استعلام دقیق قیمت‌ها با شماره تماس‌های موجود تماس حاصل فرمائید و با کارشناسان ما در شرکت سنگ شکن سازه این زمینه مشورت کنید. با این کار می‌توانید در خصوص خرید و به کارگیری این دستگاه اطمینان خاطر داشته باشید.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *