تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
خط تولید دستگاه سنگ شکن

خط تولید دستگاه سنگ شکن شرکت سنگ سازه

خط تولید دستگاه سنگ شکن چیست ؟

دستگاه هایی که خردایش، دانه بندی و فرآوری یک محصول معدنی را انجام می دهند .

خطوط تولید دستگاه سنگ شکن نامیده می شوند ، تناژ خروجی این خطوط می تواند از 20 تن به 600 تن در ساعت افزایش یابد.

به عنوان مثال، برای مجموعه ای از ماسه کوهی با اندازه ورودی 400 میلی متر، اندازه خروجی 0 تا 40 میلی متر و تناژ خروجی 100 تن در ساعت ، سنگ شکن فکی ، سنگ شکن کوبیت ، نوار نقاله، تجهیزات تغذیه کننده و سیلو ، نوار نقاله. تسمه و تابلو برق و کابل مورد نیاز است.

نحوه ی تولید سنگ شکن فکی را می دانید ؟

هزینه های قبل از خرید سنگ شکن

قبل از خرید خط تولید معدن باید مجوز بهره برداری و تولید را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنیم و سپس سینه کار و عمق منطقه عملیاتی را بررسی کنیم تا از میزان ذخیره دقیق مطمئن شویم.

دستگاه سنگ شکن

پس بیایید زیرساخت ها و موقعیت مکانی سنگ شکن، فونداسیون، خطوط برق، چاه آب و استخر شنا را ادامه دهیم که هزینه هایی هستند که قبل از خرید خط تولید دستگاه سنگ شکن باید برآورد شوند.

نکات مهم قبل از خرید تجهیزات

یکی از نکات مهم قبل از خرید تجهیزات و لوازم سنگ شکن کیفیت ساخت و مدت زمان گارانتی شرکت سازنده است که برای تمامی محصولات به مدت 12 ماه از تاریخ شروع به کار گارانتی صفحه اصلی می دهد.

نکته مهم بعدی طراحی پلان اولیه و همچنین چیدمان و طرح تفصیلی فونداسیون می باشد که شرکت های فروشنده محصولات سنگ شکن باید با نقشه های دقیق و کاملی برای جانمایی تجهیزات در اختیار خریدار قرار دهند.

هزینه خط تولید دستگاه سنگ شکن

برای برآورد دقیق خط باید با کارشناسان فروش شرکت سنگ شکن سازه تماس بگیرید، این موضوع نیاز به مشاوره دقیق دارد، ما می توانیم با پرکردن فرم مشاوره خود در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

در زیر لیستی از قیمت های تقریبی یک مجموعه آورده شده است

1-هزینه خرید دستگاه سنگ شکن کوهی 200 تنی 1.5 میلیارد و بیشتر.

2- هزینه خرید دستگاه سنگ شکن رودخانه ای 100 تنی 1 میلیارد و بیشتر می باشد.

تولید دستگاه سنگ شکن توسط شرکت سنگ شکن سازه

شرکت سنگ شکن سازه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه :

ساخت و تولید ماشین آلات راه و ساختمان ، تولید لوازم سنگ شکن کارخانه آسفالت و بتن آماده شروع کرده با در اختیار داشتن نیروی ماهر و متخصص در بخش طراحی مهندسی و تولید توانسته پاسخگوی نیازهای فراوان معادن کشور در بخش خردایش و تولید آسفالت و بتن باشد.

شرکت سنگ شکن سازه

این شرکت با اتکا بر دانش فنی و نیروهای متخصص خود در بخشهای مختلف تولیدات خود را عرضه و علاوه بر کشور عزیزمان در کشورهای افغانستان ، عراق ، ترکمنستان و آذربایجان صادر نموده است.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *