تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
تعمیر و نگهداری سنگ شکن کوبیت

طریقه ی تعمیر و نگهداری سنگ شکن کوبیت

در بحث سنگ شکن‌های کوبیت تعمیر و نگهداری سنگ شکن کوبیت بسیار حائز اهمیت است. سنگ‌ شکن‌ها نیز مانند هر دستگاه دیگری ممکن است دچار مشکل شده و یا اصطلاحا خراب شوند. در چنین شرایطی باید ابتدا در نگهداری آن‌ها کوشا باشید و در صورتی که آن‌ها دچار مشکل شدند درصدد تعمیر آن‌ها برآیید.

طریقه ی تعمیر و نگهداری سنگ شکن کوبیت

در این مقاله قصد داریم پیرامون این موضوع بحثی داشته باشیم، از این رو ابتدا به رایج‌ترین مشکلات دستگاه‌های سنگ شکن خواهیم پرداخت و پس از آن درباره تعمیرات و نگهداری لوازم سنگ شکن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

رایج‌ترین مشکلات دستگاه سنگ شکن

برای تعمیر و نگهداری سنگ شکن کوبیت باید ابتدا از روی برخی از علائم مشکل موجود را تشخیص دهید. سپس با توجه به علائم موجود از یک تعمیر کار متخصص کمک بگیرید.

از جمله این مشکلات می‌توان به مواردی مثل :

1- سایش برخی از قطعه‌ها

2- راندمان خرد کردن پایین

3- خردایش سنگ‌ها به قطعه‌های ریزتر و یا درشت‌تر از حد مورد نیاز

4- خرابی بوش‌ها و صداهای غیر عادی دستگاه اشاره کرد.

اگر هر یک از موارد ذکر شده را مشاهده کردید برای تعمیر دستگاه زمان را از دست ندهید. هر کدام از موارد گفته شده می‌تواند بر تولید عادی دستگاه تأثیر زیادی بگذارد پس در این شرایط حتما دستگاه را خاموش کنید و پس از آن با یک تعمیر کار تماس بگیرید.

انواع روش‌های تعمیر و نگهداری سنگ شکن کوبیت

اگر می‌خواهید دستگاه شما عملکرد ایمن و صحیحی داشته باشد باید در زمینه تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار حساس باشید. بهترین دستگاه‌ها با بهترین تکنولوژی هم اگر به درستی نگهداری نشوند و سر موقع تعمیر نگردند از کار می‌افتند.

عملکرد این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که در طول کار فشار زیادی را متحمل می‌شوند و همچنین کار آن‌ها با مواد سختی است که باید خرد شوند.

کوبیت 240

از طرفی در زمان کار کردن گرد و غبار و زباله‌های قابل توجهی را به وجود می‌آورند به همین جهت خرابی آن‌ها قابل پیش بینی است. در سه روش مختلف می‌توانید آن‌ها را تعمیر و نگهداری نمائید که این سه روش عبارتند از :

• برای نگهداری آن‌ها بایستی بررسی‌های برنامه ریزی شده‌ای را انجام دهید. با بازرسی‌های به موقع می‌توانید از مشکلات احتمالی پیشگیری کرده و عمر دستگاه را افزایش دهید. پس در زمان‌های معینی حتما بررسی‌های لازم را انجام دهید.

• از دیگر مواردی که باید به آن توجه شود این است که برخی از قطعات عمر مفید معینی دارند‌. یعنی این که قطعات باید پس از مدت زمان معینی تعویض شوند اگر از این زمان‌های تعیین شده آگاه هستید باید در زمان مقرر قطعات لازم را عوض کنید.

از جمله آن‌ها می‌توان به فیلترها، روان کننده‌ها، تسمه‌ها از جمله تسمه نقاله و ساعات کار روی موتورها اشاره کرد.

• در مواردی مشاهده می‌شود که قطعه‌ای از دستگاه خراب شده است اما باز هم می‌تواند برای مدتی کار کند، در این حالت برای تعمیر و یا تعویض آن اقدامی صورت نمی‌گیرد.

این قطعات با اینکه برای مدتی کار خواهند کرد اما اگر در زمان مقرر تعویض و یا تعمیر نگردند ممکن است به قطعات و بخش‌های دیگر دستگاه نیز آسیب جدی وارد کنند. پس در صورت مشاهده کوچکترین مشکلی درنگ ننمائید.

نکات مهم تعمیر و نگهداری سنگ شکن‌های کوبیت

با رعایت نکاتی می‌توانید از مشکلات احتمالی که ممکن است پیش بیاید جلوگیری کنید. به عنوان مثال شما باید به طور منظم روغن دستگاه را بررسی کنید.

باید حتما اطمینان حاصل نمائید که روغن دستگاه آلوده نباشد. فک دستگاه را بایستی به طور روزانه بازرسی نمائید چرا که باید اطمینان داشته باشید که پیچ و مهره‌ها محکم در جای خود بسته شده‌اند مخصوصا در دستگاه سنگ شکن فکی .

پشت دستگاه سنگ شکن نیز باید محکم گردد تا لرزشی در دستگاه به وجود نیاید. در آخر بهتر است که سنگ شکن را تمیز کرده و تمیز نگهدارید.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *