تلفن تماس

02156865522

ایمیل ما

info@sangshekansaze.com

ساعات کاری و پشتیبانی

24 ساعته در 7 روز هفته
آسیاب سنگ شکن چکشی

دستگاه آسیاب سنگ شکن چکشی

دستگاه آسیاب سنگ شکن چکشی جزو سنگ شکن‌ های ثابت محسوب می‌شوند. این دستگاه در پروسه خردایش سنگ‌های معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طریقه کارکرد آن‌ها بدین گونه است که چکش‌های تعبیه شده در این دستگاه دوران می‌کنند. با دوران و یا به عبارتی با چرخش این چکش‌ها عمل خرد کردن سنگ‌ها به وقوع می‌پیوندد. در تعریفی ساده‌تر باید گفت که چکش‌ها به سنگ‌ها ضربه‌های پی در پی وارد می‌کنند، در این حالت چکش‌ها با سنگ‌ها برخورد کرده و در نهایت سنگ‌ها خرد می‌شوند.

آسیاب‌های سنگ شکن چکشی چه موادی را خرد می‌کنند ؟

دستگاه‌های آسیاب سنگ شکن چکشی کانی‌ها و سنگ‌هایی را خرد می‌کنند که اندازه و ابعاد آن‌ها کمتر از ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر است. با تبدیل این مواد به شن و ماسه، می‌توان آن‌ها را در صنایع مختلفی به کار گرفت. به عبارت دقیق‌تر چنین دستگاه‌هایی بیشتر سنگ‌هایی را خرد می‌کنند که به شرح موارد مقابل است :

1- کریستال

2- نمک،

3- آهک، گچ و… . البته به یاد داشته باشید که در این مدل از سنگ شکن‌ها میله‌هایی تعبیه شده‌ است که می‌توان با تغییر دادن میله سایز و اندازه مواد خروجی را نیز تغییر داد.

سوال ؟

ظرفیت دستگاه سنگ شکن فکی چقدر می باشد ؟

مدل‌های ۸۰ × ۱۰۰ ، ۹۰ × ۱۱۰ ، ۱۰۰ × ۱۳۰ ، ۱۰۷ × ۱۴۰ ظرفیت تولید آن‌ها به ترتیب ۱۰۰_۲۰۰ ، ۱۲۰_ ۱۵۰ ، ۲۷۵_۵۰۰ ، ۵۰۰_۶۰۰ می‌باشد. همان گونه که ذکر شد ظرفیت تولید در دستگاه‌های سنگ شکن فکی طبق اندازه ورودی دهانه متفاوت خواهد بود.

اجزای آسیاب‌های سنگ شکن چکشی

قاب این نوع از دستگاه‌های سنگ شکن بسیار قدرتمند و مقاوم می‌باشد چرا که این قاب‌ها به وسیله صفحه‌های فولادی به هم دیگر جوش می‌خورند. در مواد تشکیل دهنده قاب‌ها منگنز وجود دارد که این امر باعث می‌شود که اگر قاب استهلاک یافت بتوان آن را با نمونه دیگری جایگزین کرد. این مدل از دستگاه‌ها و لوازم سنگ شکن از یک بدنه بیرونی و یک بدنه خارجی ساخته شده است، همچنین در نظر داشته باشید که این بدنه‌ها قابل مونتاژ هستند. هر چکش تعبیه شده در این دستگاه دارای تعدادی صفحه قابل ریگلاژ می‌باشد که وظیفه آن‌ها خرد کردن مواد ورودی است.

فروش آسیاب‌ سنگ شکن چکشی

طبیعتا تولید کنندگانی که در حوزه تولید شن و ماسه فعالیت می‌کنند به آسیاب‌های سنگ شکن چکشی نیاز پیدا خواهند کرد. این دستگاه‌ها را در فرایند خرد کردن سنگ‌ها بسیار کاربردی هستند و به منظور خردایش سنگ‌ها به کار برده می‌شوند.

در این شرایط تولید کنندگانی نیز وجود دارند که در حیطه طراحی، تولید و عرضه انواع دستگاه‌های سنگ شکن فعالیت می‌کنند.

آسیاب چکشی

شرکت‌های بسیاری هستند که چنین ماشین‌ آلاتی را تولید کرده و به فروش می‌رسانند اما این که کدام شرکت معتبر است و دستگاه‌‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهد، جای بحث دارد. بهتر است جهت تهیه چنین دستگاه‌هایی به مراکز و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید.

شرکت سنگ شکن سازه

شرکت سنگ شکن سازه با سال‌ها فعالیت در زمینه تولید و ساخت دستگاه‌های سنگ شکن توانسته به خوبی خود را در این حیطه به اثبات برساند. سنگ شکن سازه با تکیه بر دانش فنی و اصولی تولید محصولات خود را پیش می‌برد و در کنار آن با به کارگیری کادر متخصص نیز می‌تواند خود را در این زمینه محک بزند. از طرفی محصولات این شرکت نه تنها در داخل کشور بلکه به خارج از کشور نیز صادر می‌گردد. از این رو می‌توانید به کیفیت و کارایی محصولات این شرکت مطمئن باشید.

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *